Oprettet August 6, 2011 Vi er invaderet af tordenfluer i dag :klap <_< og jeg kan bare ikke snuppe dem! De kravler i håret på mig, på armene, ryggen - over alt! Jeg får virkeligt spat af dem og de ødelægger mit humør af h til! :angry :gal Er der nogle der har nogle gode råd til at blive fri for dem? (bare i 2 sekunder) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 i 2 sek. joooo hop en tur under bruseren, så får du dem der er på dig vasket af og nye kommer ikke imens du står der under ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 i 2 sek. joooo hop en tur under bruseren, så får du dem der er på dig vasket af og nye kommer ikke imens du står der under ;) Ville foreslå det samme :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Jeg tænker på om en myggespray måske kunne få dem til at fordufte? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Har lige været ude og skylle mig under bruseren (som altid er løsningen jo ;)) men hvad nytter det, når de "angriber" mig igen om fem minutter :P Hmm Myggespray :P Det kunne være det virkede - hvis jeg havde noget hjemme :P Der må da være en magisk kur mod de dumme tingester.. nogle der har en tryllebog med hemmelige opskrifter, som at spise et fedt løg eller lign? :P I could go for anything right now :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Jeg tænker på om en myggespray måske kunne få dem til at fordufte? Tænkte det samme ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Eller prøv med noget Australsk Tea Tree Oil, det stinker gyseligt, men hjælper på og holde mange kryb væk syns jeg.. :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites