Oprettet August 5, 2011 Hej alle sammen! Jeg er som sagt ny her inde ;). Jeg hedder Anja og er 27 år. Jeg bor i Sorø med min mand, og vores datter Emmelie :loveshower på 5 år og så en lille mand i maven :gravid . Lige nu går jeg hjemme, og vente på at starte på uddannelse til september. Desværre når jeg ikke at blive færdig med den, inden jeg starte barsel :stork , men så må jeg jo bare tilbage, og blive færdig bagefter. Spørg endenlig, hvis der er noget du/i vil vide ;) Anja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Velkommen til :balloons Og tillykke med den lille dreng i maven :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Velkommen til og tillykke med bette mandem :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hej og velkommen til :balloons Jeg håber, at du bliver glad for at være her. Hvad er det for en udd. du skal igang med? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hej og velkommen til :balloons Jeg håber, at du bliver glad for at være her. Hvad er det for en udd. du skal igang med? :kram Det er SSH. Glæder mig vildt :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hej Anja, Velkommen til BK. Håber du bliver ligeså glad for at være her, som jeg er.. :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Mange tak for alle velkomsthilsen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Velkommen til dette fantastiske forum :hurra Og tillykke med :gravid Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 :balloons Velkommen til... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 velkommen til :balloons og tillykke med den kommende prins :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Held og lykke med udd. Min søster er vd at tage den og er rigtig glad for det. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Velkommen til :balloons Jeg håber, du bliver glad for at være her :) Tillykke med den lille mand i maven :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Velkommen til dette skønne forum! :lovebk Og tilykke med lillemanden i mavsen! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites