Oprettet August 5, 2011 Hold op hvor har I været savnet. Er i dag hjemvendt fra sommerhus en dag tidligere end planlagt, men Julie skal til fødselsdag i morgen. I har godt nok været aktive, mens jeg har været væk - hele 14 sider skal jeg igennem..... Jeg havde ellers medbragt både pc og mobil dimsen til internet, men vi boede i et område uden dækning, så kunne ikke komme ind og lure til jer. Men I har været savnet alle sammen og hver og en. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Jamen rigtig god fornøjelse og velkommen hjem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 jamen så har du jo rigeligt at se til :). velkommen tilbage og god fornøjelse Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Så ved du hvad weekenden skal gå med ;) Håber at du har haft en god ferie med familien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Velkommen hjem, håber at det var en god ferie :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites