Tina80

Hvis du selv måtte vælge en ny mobil

51 indlæg i dette emne

Min mand har både en HTC desire og end iPhone 4 på hans arbejde. Jeg har så fået iPhonen, da han er HTC fan. Men jeg ville nu ikke bytte. Er rigtig glad for min iPhone. Synes den tager ok biller, men bedst når det er lyst, synes jeg. Og så har jeg ikke fundet ud af om den kan zoome. Det sted har jeg i hvert fald ikke fundet endnu. Men elsker at der er iPod på den. Det bruger jeg rigtig meget. Både når jeg løber og så kan jeg sætte den til anlægget i bilen via bluetooth.

Jeg havde en anden smartphone inden og tror altså det er nogenlunde de samme apps man kan hente ned. Men er ikke helt sikker.

Håber det hjalp lidt på din tvivl :)

Tryk på skærmen når du peger mod det du vil.. og så kommer der en linje frem hvor du kan zoome..

Del dette indlæg

Jeg vil til enhver tid foretrække HTC. Men generelt er jeg ikke til apple produkter.

Og så vil jeg bare gerne beholde min HTC desire Z, for jeg ELSKER at have fuldt tastatur OG alm. touchscreen.

Mht. til apps går den altså begge veje - nogle apps fåes kun til iPhone og andre kun til android. Jeg har på intet tidspunkt oplevet at mangle noget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu har jeg jo en gaaaaaaammel iPhone 4 ;) så skulle jeg ha ny, bliver det en iPhone 5 når den kommer og så får manden min 4'er :) ELSKER min iPhone :loveshower

Og vil lige sige at de er ALLE pengene værd!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg må sige jeg bliver mere og mere hooked up på en Iphone 4.

Men er bange for den ikke tager ode nok billeder for det er meget vigtig for mig.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg må sige jeg bliver mere og mere hooked up på en Iphone 4.

Men er bange for den ikke tager ode nok billeder for det er meget vigtig for mig.

Iphone har et fantastisk kamera...!!!

Dette billede er bla. taget med min iphone...

2qsaryf.png

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er jo ik fordi 5 megapixel er dårligt. Det lyder bare sådan fordi nogle andre har flere

Del dette indlæg

Annonce ♥

Iphone har et fantastisk kamera...!!!

Dette billede er bla. taget med min iphone...

2qsaryf.png

wow. Hvordan er den med modlys eller skumring?

Det er jo ik fordi 5 megapixel er dårligt. Det lyder bare sådan fordi nogle andre har flere

sandt nok.

Del dette indlæg

Annonce ♥

wow. Hvordan er den med modlys eller skumring?

Jeg syntes det er helt fint....

Del dette indlæg

Annonce ♥

En iPhone4 - har kun en iPhone 3GS nu.

Min mand har en iPhone4 og der er helt klart en forskel på de 2 telefoner, særligt med kameraet og det nye Retina Display. Flot og klart skærmbillede.

Del dette indlæg

Annonce ♥

ville vælge en sort IPhone, gerne 5éren

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så måtte det nok blive en Iphone, men vil ikke betale så meget for en mobil - så skal jeg jo bare beholde den de næste 5 år :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der ikke bluetooth på Iphone 4

Del dette indlæg

Annonce ♥

Er der ikke bluetooth på Iphone 4

Jo selvfølgelig er der det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis jeg havde pengene havde jeg helt klart en Iphone 4. Men syntes virkelig de er for dyre :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tryk på skærmen når du peger mod det du vil.. og så kommer der en linje frem hvor du kan zoome..

Haha, der kan man se, synes ellers jeg har taget et hav af billeder, men åbenbart ikke nok, for at finde den funktion. Tak for oplysningen :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

aner det ikke, synes at alle de smarte telefoner er lige så dyre som spidsen på en jetjager, så nøjes lidt endnu med min slidte og gamle nokia uden touch og apps muligheder <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har fornylig fået en HTC Wildfire S og den er lige tilpas kompliceret og smart, så den kan jeg godt beholde lidt endnu.. ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

aner det ikke, synes at alle de smarte telefoner er lige så dyre som spidsen på en jetjager, så nøjes lidt endnu med min slidte og gamle nokia uden touch og apps muligheder <_<

:ditto

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

er glad for at jeg ikke er den eneste :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er også kun vant til enten lånte eller brugte eller hammer billige mobiler (ca. 500 kr)

Så det er helt nyt for mig at blive forkælet så meget.

Del dette indlæg

Annonce ♥

er glad for at jeg ikke er den eneste :kiss

:)

Det er nogle vilde priser de koster, selvom man binder sig for kun 6 måneder, så er det mange penge man skal give hver måned. Det er jeg for nærig til, nogle der sagde vestjyde :D ;)

Manden min har så en anden mening end mig omkring, hvad der er dyrt for en mobil ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har næsten lige købt en HTC incredible s og er super glad for den :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har den første og kæresten er meget glad for sin, men jeg er ikke til at makke for meget, dertil er iPhone bare nemmere :) Men det er en fed telefon, som snart skulle komme i hvid

Hvad mener du med at "makke"?

Samsung Galaxy er en mere brugervenlig smartphone end HTC - det nye system på Samsung Galaxy S 2'eren gør at den er nemmere at bruge og du behøver virkeligt ikke at ha' en dyt forstand på telefoner for at bruge sådan en.

Jesper har en HTC Desire HD - som han hele tiden ligger nyt system på, for han bare ikke bryder sig om det der ligger der i forvejen.

Personligt er jeg ikke til Apple produkter, da du altid skal ha' det nyeste for at kunne følge med, samt de lave nye produkter KONSTANT :P

Selvfølgelig gør alle andre producenter også det, men det er bare meget mere "branded" med Apple.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:)

Det er nogle vilde priser de koster, selvom man binder sig for kun 6 måneder, så er det mange penge man skal give hver måned. Det er jeg for nærig til, nogle der sagde vestjyde :D ;)

Manden min har så en anden mening end mig omkring, hvad der er dyrt for en mobil ;)

og jeg gider nemlig ikke skifte abb. så skal have uden når jeg køber <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

en iphone 5 når den kommer, men kan nu sagtens nøjes med min nuværende iphone 4

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER