Guest Majkat

2,5 års samtale i dagplejen

4 indlæg i dette emne

I vores kommune er det ikke alle som bliver indkaldt til 2,5 års samtale i dagplejen - kun hvis det er strengt nødvendigt. Min datters dagplejemor har dog spurgt mig ad om jeg ønsker dette. Det er fordi jeg tidligere selv har arbejdet som dagplejer og hun kun har haft min datter siden februar.

På den ene side synes jeg det er spild af min, dagplejer og dagplejepædagogens tid at vi skal holde møde på den anden side, så kunne det være dejligt at få bekræftet at det virkelig går så godt, som jeg føler det gør.

Dagplejeren fortæller jo løbende at det går rigtig godt, jeg stoler 100% på hende og har jo nærmest selv valgt hende ud af mine 14 andre (tidligere) kolleger. Jeg hælder selv til at sige nej tak.

Hvad ville I gøre? Har I selv været indkald til denne samtale?

:balloons

Del dette indlæg

Har ikke været decideret indkladt til det mødet, men er bare blevet bfriefet omkrong hendes tras test da hun var 2 år og igen da hun var 2½ år.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad er tras test?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ved ikke om du allerede har valgt/fravalgt den samtale.

Vi har været til samtale - godt nok i vuggestue - og det var en god ting synes jeg.

Vi fik snakket godt med hende, der stod for indkøring af Leo.

Hun fortalte hvordan han lå i forhold til det forventede og små historier om hvad han laver af fis og ballade.

Det tog en lille time, men jeg synes bestemt ikke, at det er spildt, det var meget hyggeligt også at nå at snakke ordenligt med en af dem, som tager sig af Leo hele dagen. Det er ikke dumt at have et godt forhold med hende.

Så hvis det ikke allerede er for sent, så vil jeg sige gør det. Du kan højst synes, at ok du har spildt 45 min, men det kan være, at du kommer ud og synes, at det har været rigtig positivt.

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER