Besvaret August 12, 2011 Vil da forresten lige dele med jer at vi har besluttet at jeg siger min lejlighed op og flytter til Haderslev..: STOR beslutning, men det føles rigtigt... Så må vi se hvad tiden ellers bringer :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Vil da forresten lige dele med jer at vi har besluttet at jeg siger min lejlighed op og flytter til Haderslev..: STOR beslutning, men det føles rigtigt... Så må vi se hvad tiden ellers bringer :) :yay sikke en god beslutning, så kommer du til det dejligt Jylland :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Stort tillykke med beslutningen :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Dejlig beslutning :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 12, 2011 Tillykke med beslutningen - du kommer til at elske sønderjylland :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites