Miss-Mette

medalje Ridderkorset af Dannebrog

7 indlæg i dette emne

Min kære far der er major i militæret, er indstillet til medaljen Ridderkorset af Dannebrog og skal have den på mandag:) Vi skal hjem og overraske ham på mandag sammen med venner og familie, og har arrangeret et surprise party med pølsebord og champagne mm.!!!

Men hvad skal vi (min mand, søster og jeg) købe som gave??? Jeg ved at alle gæster sikkert kommer med vin og blomster, så det vil vi ikke medbringe!

(Hvis nogen kender mig irl så intet på fb eller lignende da det er tys tys!!!)

Del dette indlæg

Jeg ved ikke lige hvad I skal give, men ville lige sige tillykke med din far :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej stort tillykke :balloons :balloons :balloon :balloon

har ikke lige nogen ide lige nu

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej stort tillykke med din far :balloon har ikke lige nogle gode forslag til en gave...

Del dette indlæg

Annonce ♥

ej hvor er det flot, kan godt forstå du er stolt. Jeg tænker en smartbox med middag for to til din far, så kan han tage din mor med ud og fejre det alene en dag :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med din far :balloons

Jeg tænker umiddelbart også en gave i form af en oplevelse? Nu er det jo svært, når vi ikke kender ham og ved hvad han kan lide :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

En oplevelse - helt klart. og så ville jeg nok sammen med mine søskende skrive en tale og evt. lave en "verdens sejeste far" medalje selv :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER