Oprettet August 5, 2011 Jeg skal til kobberbryllup snart, og jeg tænker at de skal have en romantisk kurv. Men hvad pokker skal man komme i? Jeg havde forestillet mig at lægge et par romantiske film i kurven fra 1999 (året de blev gift), og så tænkte jeg på noget vin. Men jeg kan ikke rigtigt komme videre, har I ikke nogle gode forslag til flere ting? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Chokolade mmmmmmm :-) Jeg har flere gange set man kan få hjertechokolader og vingummihjerter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Chokolade mmmmmmm :-) Jeg har flere gange set man kan få hjertechokolader og vingummihjerter. God idé :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Måske nogle af de dåser man kan købe med blomster i. De er lidt sjove.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Man kan også finde en lille sød bog om romantik :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Kærlighedsfrugter og servietter med hjerter på :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Haha.... Jeg troede du mente romantisk kurv som i "at afvise en bejler" :rolleyes :D Men i en rigtig kurv... Som i flettet el. lign :P Der kunne man putte Champagne, En dvd med et buldrende ildsted, Stearinlys, evt et gavekort til sushi eller en lækker brunch (alt efter bugettet ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Uhh... som Troldemor siger en masse bloklys og så sådan noget badesalt/skumbad eller lignende til et dejligt fælles skummende karbad i stearinlysets skær :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Fine idéer I kommer med - tak Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Haha.... Jeg troede du mente romantisk kurv som i "at afvise en bejler" :rolleyes :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Grej til chokolade fondue. inkl kvalitets chokolade feks valhrona og evt friske jordbær, ananas :loveshower Lækker massageolie fra sæbe værkstedet, de dufter sååå skønt. Evt med massage instuktionsbog, de fås ofte billigt i Kvickly Lækre herre/dame "magasiner/blad Hjerteformet pasta Hjerte slik Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 ej alle mine ideer er allerede kommet :biglove men første tanke var, CHOKOLADE :sandie Lys. Badesalte - men hvis de har bruser er det nok ikke heeeeelt så nemt. Film. Vin. Champagne. En masse hyggelig ting med hjerter på. blomsten Brændende Kærlighed og så i mørkerød Poesi om kærlighed, kan sikkert finde en sådan bog i en bog & idé/arnold Busk. Mener faktsik at man kan få nogle små stager der er hjerteformet. Sådan lige hvad der popper op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Odense marcipan laver også sådan et glas med chokoladefondue.. det kunne man også ligge i kurven.. det smager mums og tager 1 minut at varme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 ej alle mine ideer er allerede kommet :biglove men første tanke var, CHOKOLADE :sandie Lys. Badesalte - men hvis de har bruser er det nok ikke heeeeelt så nemt. Film. Vin. Champagne.+ 2 glas :) En masse hyggelig ting med hjerter på. blomsten Brændende Kærlighed og så i mørkerød Poesi om kærlighed, kan sikkert finde en sådan bog i en bog & idé/arnold Busk. Mener faktsik at man kan få nogle små stager der er hjerteformet. Sådan lige hvad der popper op Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Man kan også nogle gange i supermarkeder, få nogle hjerteformede kransekager :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Hey tøser Tak for alle de gode forslag, jeg må på jagt nu efter alle de romantiske ting :7himmel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Og så synes jeg da vi skal se/høre om det romantastiske indhold det ender med :glad Det er virkelig en god idé! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Og så synes jeg da vi skal se/høre om det romantastiske indhold det ender med :glad Det er virkelig en god idé! Jep det skal jeg nok sørge for. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Kærlighedsthe :) Lækre olier - til at spise :) Vin eller kaffe :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Så har jeg købt varerne til den romantiske kurv. Valget faldt på dette her Hjerteformet chokolader Hjerteformet lys Vingummi hjerter Rosenblade til at strø i bunden af kurven Massageolie Hjerteformet pasta Kort Små chokolader i hjerteformet æske Chokolade hjerter Kærlighedsdigte Hjerte skumfiduser og så lægger jeg en god flaske rødvin i kurven også Skal lige tilføjes at modtagerne er store guf-ører så der kan ikke være for meget sødt i kurven :loveyou Bliver det mere romantisk?? :7himmel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 ej hvor fint. Gad godt være modtager :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Mmmmmmm hvor lækkert mums. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Uhmmmm hvor lækkert :loveshower :loveshower Godt der kun er 5 år til vores kobberbryllup :whistling :whistling :whistling :whistling :whistling :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 Hvor fint :) Er sikker på, at den nok skal falde i god jord :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites