Oprettet August 5, 2011 SÅ kom der endelig et par mere til samlingen :) Den hvor der står Sofia sidder på håndleddet og nedenunder står der Mille :loveshower Men jeg vil gerne have bygget mere på, så de lige som hænger sammen.. Måske med nogle blomster eller stjerner... Den anden er på anklen og jeg har selv designet den :) Der er et hjerte for min mand, et for Mille og et for Sofia :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Tak - de svier godt nok en del i dag <_< <_< Men det vidste jeg nu godt ville ske :) :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 De er rigtig fine :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hvor er de bare fine :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 De er rigtig fine :glad :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 hvor er de fine, jeg har rundt om armen med delfiner. Men ønsker mig rigtig meget 2 mere. en emd 2 hjerter der hænger sammen emd tvillingernes fødsels datoer. Og en med mine børns intialer. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hvor er de fine :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hvor er de fine :) vil også rigtig gerne ha tattoo med mine børns navne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2011 De er bare rigtig søde! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites