Oprettet August 4, 2011 Hej alle sammen :) Så kom guldklumpen til verden :loveshower Vi fik en lille dreng :loveshower Guldklumpen kom til verden d: 04-08-2011 kl. 05.09 :baby1 Han vejede 2860 G og var 50 lang :) Det hele gik fint, dog synes jeg det gik lidt for stærkt.. fra vandet gik og til han kom til verden gik der 4 timer og 45 min ca.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Stort TILLYKKE med ham.. :loveshower :glad Sikke da en hurtig fødsel, nærmest en ninja fødsel.. :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Endnu en august baby :loveshower Stort tillykke :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Stort stort tillykke! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Stort tillykke meed ham... Hvor er det dejligt... :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Stort tillykke :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Tillykke med det! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Stort tillykke :loveshower Det var da en hurtig fødsel! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Tillykke med sønnen! :7himmel Og sikke en hurtig fødsel! Imponerende, når det nu var første gang :o Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Stort tillykke med ham :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Mange tak :) Jo det var en hurtigt fødsel, når det er første gang.. Jordmoder kiggede også lidt da hun undersøgte mig da jeg kom til sygehuset og jeg var 6 cm åben.. Efter kun 1½ time fra vandafgang.. Han er helt igennem perfekt :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites