Oprettet August 4, 2011 Hej alle sammen :-) Jeg er ny bruger herinde og glæder mig til at lære jer alle at kende. Jeg er 32 år og min kæreste er 38 år. Vi har godt nok kun været sammen et par måneder men snakker allerede om børn, da vi begge gerne vil have mange børn! ;-) Og vi bliver ikke yngre! Vi prøver ikke aktivt endnu men der går vist ikke længe! Til dagligt arbejder jeg med økonomi og i min fritid laver jeg en del håndarbejde og dyrker kulturlivet i København. :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Velkommen til.. :balloons :bd :goodluck :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Velkommen til :balloons og :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Velkommen til! :) :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 jeg vil også bare bye velkommen til Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Velkommen herinde :glad Håber du bliver glad for at være her :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Velkommen herinde :balloons Håber, du bliver lige så glad for at være herinde, som alle os andre :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hej og velkommen til. Held og lykke med projekt baby Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hej Andromeda Velkommen til Babyklar. Jeg håber, at du bliver glad for, at være med på vores hyggelige side. :) Venlige hilsner Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 velkommen til :balloons Du bliver helt sikkert glad for det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Tak for jeres velkomsthilsner, det er dejligt at blive taget godt imod! :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Du skal også lige have en dejlig velkomst fra mig. Håber det lykkes hurtig for jer når I gerne vil nå mange børn. du kan bare spørger om alt og intet og vi andre vil så forsøge at svare på det. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Tusind tak, jeg har sikkert rigtig mange spørgsmål som I kan få lov at svare på. ;-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Tusind tak, jeg har sikkert rigtig mange spørgsmål som I kan få lov at svare på. ;-) Helt naturligt og bare husk intet er forkert eller for underligt at spørger om. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Hej og velkommen til :balloons og held og lykke med projektet :goodluck Har også lige meldt mig herinde selvom jeg har kigget med i lang tid :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 7, 2011 Jeg har også kigget lidt med i nogen måneder. :-) Men er først begyndt at skrive nu da vi er blevet enige om at begynde at forsøge at lave en baby! :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites