Guest Vera01

Ny uddannelse

6 indlæg i dette emne

Hej..

Er der nogen der ved, hvor man kan få hjælp henne? Jeg blev færdig med en kandidatuddannelse fra universitet for 5 år siden og har ikke kunne finde arbejde, som har været relevant for uddannelsen. Har dog haft job, som ikke har været uddannelsesrelevant. Jeg overvejer lidt at uddanne mig til folkeskolelærer i stedet for og vil i den forbindelse gerne undersøge, hvordan jeg lige gør dette? Vil nemlig håbe, at jeg kan få merit for nogle af mine fag fra uni. Men ved ikke, hvem jeg skal tale med om dette.

Del dette indlæg

Jeg vil tro at du skal have fat i studievejlederen på det seminarium, som du ønsker at søge ind på.

De vil kunne forklare dig reglerne for merit. Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon ikke du skal snakke med en studievejleder fra lærerseminariet?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej..

Er der nogen der ved, hvor man kan få hjælp henne? Jeg blev færdig med en kandidatuddannelse fra universitet for 5 år siden og har ikke kunne finde arbejde, som har været relevant for uddannelsen. Har dog haft job, som ikke har været uddannelsesrelevant. Jeg overvejer lidt at uddanne mig til folkeskolelærer i stedet for og vil i den forbindelse gerne undersøge, hvordan jeg lige gør dette? Vil nemlig håbe, at jeg kan få merit for nogle af mine fag fra uni. Men ved ikke, hvem jeg skal tale med om dette.

Muligvis der er en studievejleder på den skole du vil søge ind på som kan give dig nogle svar

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tænker lidt, at hvis du har nogle af fagene på et højere niveau, så vil du kunne få merrit. :D men som de andre siger, så snak med studievejlederne på sem. i nærheden af dig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for hjælpen søde piger :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER