Oprettet August 4, 2011 Vi har gang i projekt ble af om natten.med det resultat at trolden er ude at tisse ca ti gange fra ham bliver puttet inden han falder i søvn. Her til aften spørger jeg ham, hvad laver du o han svare mig jeg tisser lige mor. Bagefter kommer han ind med den ene arm i siden og pegefingren løftet og siger til L og jeg. Så er det jeres tur til at smutte ud og tisse afsted nu :biglove behøver jeg sige vi var ved at knække totalt sammen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Vi har gang i projekt ble af om natten.med det resultat at trolden er ude at tisse ca ti gange fra ham bliver puttet inden han falder i søvn. Her til aften spørger jeg ham, hvad laver du o han svare mig jeg tisser lige mor. Bagefter kommer han ind med den ene arm i siden og pegefingren løftet og siger til L og jeg. Så er det jeres tur til at smutte ud og tisse afsted nu :biglove behøver jeg sige vi var ved at knække totalt sammen ha ha ha :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 :lol Sådan så kan I lærer det :D Hvor er han skøn :kuller Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Fantastisk bemærkning :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 ha ha ha :lol :lol :lol Sådan så kan I lærer det :D Hvor er han skøn :kuller Fantastisk bemærkning :loveshower Tak han er bare så sjov ligenu og vi får så mange gode grin. Han har lige været på ferie sammen med mormor og Olde 2fætre der lige er et par år ældre. Da vi er på vej hjem får han noget koldt vand og udbryder det er bare pisse koldt det her, jeg spurgte om han lige ville gentage hvad han havde sagt. Og det gør han så og slutter af med at spørge er jeg ikke bare sej mor :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Tak han er bare så sjov ligenu og vi får så mange gode grin. Han har lige været på ferie sammen med mormor og Olde 2fætre der lige er et par år ældre. Da vi er på vej hjem får han noget koldt vand og udbryder det er bare pisse koldt det her, jeg spurgte om han lige ville gentage hvad han havde sagt. Og det gør han så og slutter af med at spørge er jeg ikke bare sej mor :balloons :haha Hvor godt :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hahah, hvor er han herlig! :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites