Oprettet August 3, 2011 Vi er blevet ret overbevist nu om, at vi mod vores forventning alligvel skal anskaffe os en trampolin til ungerne. Sidder så og kigger på diverse, og har fundet nogle på en tysk hjemmeside. Men hvad skal man vælge? Hvor stor skal den være? Skal det være sort pulver-belagt stel eller det almindelige? Hvordan er kvaliteten? Kom med jeres erfaringer, og fortæl gerne hvilken I har til jeres unger :) :glad Kigger pt på én der er 396 Ø og 430 Ø- Vi har en stor have, med god plads til sådan et monstrum :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Jeg er ikke kvalificeret til at hjælpe :rolleyes Jeg skulle bare have den mindste med net om :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Vi har også købt via en tysk hjemmeside som hed ampel24. Hentede den dog selv og sparede fragten. min mand arbejder i Tyskland tæt ved lageret, så det var oplagt. Vi har den på 396 med almindelig stel og den er rigeligt stor til vores 2 børn i vores store have. I dag var der endda 4 børn på den uden problemer. Den kan sagtens anbefales :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Jeg er ikke kvalificeret til at hjælpe :rolleyes Jeg skulle bare have den mindste med net om :D Ja, den er også fin. Men jeg tror desværre at den store dreng bliver ret så utilfreds med, at han ikke kan bruge den :D Isabella har hoppet på trampolin hver dag her i ferien, og vi var knap kommet hjem, før hun gerne ville "hoppe mere" igen ;) Vi har også købt via en tysk hjemmeside som hed ampel24. Hentede den dog selv og sparede fragten. min mand arbejder i Tyskland tæt ved lageret, så det var oplagt. Vi har den på 396 med almindelig stel og den er rigeligt stor til vores 2 børn i vores store have. I dag var der endda 4 børn på den uden problemer. Den kan sagtens anbefales :-) Uh, det er præcis den hjemmeside jeg har kigget på :glad Og også den størrelse. Tænker også den er rigeligt stor, for den er testet til 200 kg- det er alligevel en slat. Overvejer også at spare fragten, og få nogle til at hente den for mig ;) Er det den blå i har? Har set de har en med almindeligt stel med blå kant, net og stige til 1958 kr. Mon det er den? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Ja, den er også fin. Men jeg tror desværre at den store dreng bliver ret så utilfreds med, at han ikke kan bruge den :D Isabella har hoppet på trampolin hver dag her i ferien, og vi var knap kommet hjem, før hun gerne ville "hoppe mere" igen ;) Uh, det er præcis den hjemmeside jeg har kigget på :glad Og også den størrelse. Tænker også den er rigeligt stor, for den er testet til 200 kg- det er alligevel en slat. Overvejer også at spare fragten, og få nogle til at hente den for mig ;) Er det den blå i har? Har set de har en med almindeligt stel med blå kant, net og stige til 1958 kr. Mon det er den? :) Det var nemlig også vigtigt for os at den kunne klare 200 kg fordi en voksen mand så kan hoppe med 2 børn. Jeps - Det lyder som den vi har købt. Vi købte også et stormsikringssæt med til ikke særlig mange penge og det kan anbefales. Det tager det meste af en eftermiddag at samle sådan en tingest, så afsæt god tid og tålmodighed :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Det var nemlig også vigtigt for os at den kunne klare 200 kg fordi en voksen mand så kan hoppe med 2 børn. Jeps - Det lyder som den vi har købt. Vi købte også et stormsikringssæt med til ikke særlig mange penge og det kan anbefales. Det tager det meste af en eftermiddag at samle sådan en tingest, så afsæt god tid og tålmodighed :-) :lol tænkte også lidt, at det nok var lige optimistisk nok, at der stod det tog 30 minutter at sætte den op :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 jeg har ikke tid lige nu, men sætter senere et link på til nogle rigtigt gode trampoliner. Vi har haft dårligere før Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Vores fra Ampel er den næststørste de har. Det var den største de havde dengang ;) Den står ude året rundt og her på 3. sæson har vi skiftet net og sikkerhedskantpude, men resten er stadig i superfin stand :) Mit råd: Så stor som muligt!! Og husk sikkerhedsnet, også hvis den skal graves ned. Ampel kan man ikke afhente fra mere, så du kan ikke spare portoen :( Jeg vil nemlig gerne have en hængekøje dernede fra og med gratis benzin ville det være billigere for mig at hente (og 'tanke' cola og slik samtidig ;)) men desværre er de begyndt at sende fra forskellige lagre og man kan ikke selv afhente. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Vores fra Ampel er den næststørste de har. Det var den største de havde dengang ;) Den står ude året rundt og her på 3. sæson har vi skiftet net og sikkerhedskantpude, men resten er stadig i superfin stand :) Mit råd: Så stor som muligt!! Og husk sikkerhedsnet, også hvis den skal graves ned. Ampel kan man ikke afhente fra mere, så du kan ikke spare portoen :( Jeg vil nemlig gerne have en hængekøje dernede fra og med gratis benzin ville det være billigere for mig at hente (og 'tanke' cola og slik samtidig ;)) men desværre er de begyndt at sende fra forskellige lagre og man kan ikke selv afhente. Sjovt.... Vi bestilte trampolin i april og skrev over mail med dem om vi selv kunne hente. Det gjorde vi uden problemer. Min veninde har lige hentet en hængekøje for 3-4 uger også uden problemer. Det må da være ret nyt så?! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Nu fik jeg tid, det er også fra Ampel vi har vores, det er den her: Trampolin Ø 305 cm, kantpude i grøn, sikkerhedsnet, stige Før havde vi en blå som vi havde købt i Harald Nyborg og den var 396 cm stor. Den vi har nu, passer lige til 2 børn og så er jeg glad for den fordi jeg selv kan flytte den hvis det bliver nødvendigt. Det kunne jeg ikke med den anden og den røg så i stormen. Så nu har vi også stormsikring på. Vi gav 350 kr. for leveringen. Det gik hurtigt og super service fra deres side af. Den nye grønne trampolin fra Ampel er i væsentlig bedre kvalitet end den fra Harald Nyborg. Det er tydeligt at den er meget mere gedin(stavning?) og lækker og sikker. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Prøv at se her ca. midt på siden under afhentning af varer. Men måske man kan få en særaftale hvis man ringer og spørger pænt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Jeg har skrevet til Ampel, og jeg kan godt få lov at hente den på lageret alligevel :) Tusind tak for hjælpen :lovebk Del dette indlæg Link to post Share on other sites