Besvaret August 5, 2011 Åhh ja der er ikke noget der slår den kriller.... på nær lige når barnet bliver født. :loveshower kan forstille mig at det er en hel ubeskrivelig følelse man har, når barnet endelig ligger på maven af en.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 kan forstille mig at det er en hel ubeskrivelig følelse man har, når barnet endelig ligger på maven af en.. Det er det. Både min mand og jeg har fået våde øjne når de har været født. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Det er det. Både min mand og jeg har fået våde øjne når de har været født. åååhhh :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 :glad Jubbi for jer!!! :glad Kan sagtens føle glæden og spændtheden (gennemgår det jo næsten selv)... Så kan vi jo følge hinanden herinde :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 :glad Jubbi for jer!!! :glad Kan sagtens føle glæden og spændtheden (gennemgår det jo næsten selv)... Så kan vi jo følge hinanden herinde :yay Ej hvor godt, er du selv igang med Baby-projekt!? det bliver ihvertfald spændene at følge dig også :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 :glad Jubbi for jer!!! :glad Kan sagtens føle glæden og spændtheden (gennemgår det jo næsten selv)... Så kan vi jo følge hinanden herinde :yay ahh hvor er jeg da bare hurtig, det er jo dig der starter projektet til september :lolhit Så bliver det da først rigtig spændende at følge hinanden her inde :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites