Oprettet August 3, 2011 ..for vi er begyndt projekt baby! Jeg har flere gange spurt min kæreste om vi ikke snart skulle til at have nogle børn, for synes tiden var til det. (var måske også gået hen og blevet alt for skruk) :whistling Jeg har altid været på p-piller, så spurte min kæreste for noget tid siden om jeg ikke skulle smide pillerne, nu hvor jeg alligevel havde glemt at købe nogle nye. det gik han sQ med til, men så skulle vi også bruge kondom. Fair nok tænkte jeg... Men NU fik vi endelig snakket ordentlig om det, og vi er bleve enige om at starte projektet... Er simpelhen så glad, og havde lige brug for at komme ud med det her. Da vi har valgt at holde det hemmelig overfor familien. :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 :yay det er et stort skridt.... :goodluck :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 :yay det er et stort skridt.... :goodluck :balloons Ja, det er stadig lidt urealistisk at vi har taget det spring nu :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Ihhh.. Hvor dejligt! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 ja det er supe skønt, han har altid ville vente fordi han ikke mente han var klar.. det skal lige siges at jeg er 25 og min kæreste er 31. Så da vi fik det snakket igennem, kunne han godt se at man nok aldrig vil blive 100% klar men vil blive det igennem hele forløbet og ikke mindt de 9 gyldne måneder.. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Stort tillykke, hvor er det dejligt for jer :bd Jeg er stadig ved at bearbejde med min mand til at jeg skal stoppe med p-pillerne... <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 ihh, hvor skønt. Held og lykke med projektet. Håber snart du vil stå med to streger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Hvor er det dejligt for jer :) Held og lykke med projektet :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Stort tillykke, hvor er det dejligt for jer :bd Jeg er stadig ved at bearbejde med min mand til at jeg skal stoppe med p-pillerne... <_< Hehe ja jeg spurte hver månede i et stykke tid om det var denne månede pillerne skulle smides. -så klø på, de gir sig altid :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Nej hvor skønt! Tillykke med beslutningen og :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Tak skal i have :loveshower så må vi se hvornår det bære frugt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Ihh hvor skønt og spændende.. Held og lykke med projektet! :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Held og lykke med projektet :goodluck :goodluck :goodluck Jeg krydser fingre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Dejligt! :goodluck :bd :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Hvor er i søde.. Ja kryds endelige fingre :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 4, 2011 Ej hvor dejligt at kunne starte op på projektet... Krydser fingre for at i snart må stå med to flotte streger.. :goodluck :bd :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Ej hvor dejligt at kunne starte op på projektet... Krydser fingre for at i snart må stå med to flotte streger.. :goodluck :bd :bd Tak skal du ha' :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Ihh hvor dejligt for dig han endelig sagde ja. har du ikke bare kriblen i maven. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Ihh hvor dejligt for dig han endelig sagde ja. har du ikke bare kriblen i maven. jo det kan du tro jeg har. Da jeg var på arbejde den anden dag, fik jeg helt sommerfugle i maven, da jeg begyndte at tænke på vores beslutning.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hi hi sådan har jeg også haft det hver gang. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 Hi hi sådan har jeg også haft det hver gang. det er en fed følelse.. glæder mig til at have kriller i maven når jeg står med en positiv GT :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 det er en fed følelse.. glæder mig til at have kriller i maven når jeg står med en positiv GT :balloons Åhh ja der er ikke noget der slår den kriller.... på nær lige når barnet bliver født. :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites