Verdier

Endelig en lillebrøster på vej..

6 indlæg i dette emne

Så vil jeg som den første melde mig på banen herinde.. Så må vi se om terminen holder eller om jeg må skifte forum senere.. Jeg er 28, pædagog - bor sammen med min kæreste og vores datter Mille på 3..

Vi har forsøgt i lang tid på at lave en lillebror/søster til Mille, men det har ikke lykkedes.. Men nu er den der.. Wee..

Glæder mig til at følges med nogen og dele lidt..

Del dette indlæg

Endnu en gang tillykke.... Lad os håbe, at der er en hel flok andre nygravide der støder til herinde i løbet af de kommende par uger :) håber selv på at komme i denne gruppe :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Endnu en gang tillykke.... Lad os håbe, at der er en hel flok andre nygravide der støder til herinde i løbet af de kommende par uger :) håber selv på at komme i denne gruppe :)

Jeg håber på vi ses herinde.. Krydser fingre for dig.. good20luck.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

Jamen jeg hører også til her inde :balloons

Hvad jeg selv kan regne mig frem til så er terminen 6. april 2012. Det er mit første barn, og håber bare den bliver der inde så alt går vel :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej hej

Jamen jeg hører også til her inde :balloons

Hvad jeg selv kan regne mig frem til så er terminen 6. april 2012. Det er mit første barn, og håber bare den bliver der inde så alt går vel :)

wee.gif Velkommen til og stort tillykke.. Vi krydser fingre for alt går som det skal og så er det bare med at nyde det hele..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke til jer begge :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER