Hansi

Forhæng til højseng??

7 indlæg i dette emne

Jeg kan IKKE sy...

Nogen ider?? Det må meget gerne være lidt anderledes en dem man køber;-)

Del dette indlæg

Du kan vel klippe det ud og klister blomster eller biler i filt på det og hænge det op i velcro?

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tænker, at man i ikea kan købe billige gardiner, som du så bare klipper til, så kan du evt. købe noget i en ens farve og så selv lime filt figurer på

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke se, hvor du er fra, men jeg vil gerne sy det for dig, hvis du selv kommer med det ønsket stof eller sender det til mig

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan ikke se, hvor du er fra, men jeg vil gerne sy det for dig, hvis du selv kommer med det ønsket stof eller sender det til mig

Hold da op et tilbud.. Som jeg bedstemt ikke vil sige nej til;-)

Jeg tager sønnen med ud og finder lige det han vil have, og så vil jeg sende det...

Sengen er 80x200. højde under sengen ved jeg ikke lige endnu, men sender det med i brevet... Jeg kommer fra hovedstaden, så det bliver sendt, og så ligger jeg frimærker med til retur???

Mange tak, vil du sende din add...

Tak igen, dejligt forum ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

kan du oploade et billede af sengen, for skal se, om det skal laves som almindelig gardin, eller hvordan det skal laves :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså som jeg skrev til dig, så vil jeg gerne have noget at bruge mine efterårs/vinteraftner på.

Men jeg skal lige vide, hvordan du vil hænge gardinet på. Er det på en skinde, for så skal du have en løbegang med også:

28cpv5s.jpg

eller skal der laves en løbegang i gardinet, så man kan sætte det på en stang?

11c7bx3.jpg

(billedet er af gardinet på min himmelseng)

eller er det en helt 3. måde, det skal sættes fast på???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER