StinePigen2956

KønsbestemmelSe ved NF Scanning

7 indlæg i dette emne

Hej igen derude:)!!

Jeg skal til nakkefold scanning i morgen, og jeg glæder mig helt vildt, men er samtidig også nervøs for om alt nu er som det skal være !!

Men så var det bare lige jeg godt kunne tænke mig og vide hvor mange af Jer der har oplevet at kunne kønsbestemme Jeres barn ved nakkefoldscanningen??

Stine :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det meget sjældent de gør det ved nf. Har kun hørt om en der fik det af vide så tidligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det meget sjældent de gør det ved nf. Har kun hørt om en der fik det af vide så tidligt..

:enig: det er meget sjældent de kan det desværre, men krydser for de kan se det :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja.. Har egentlig også læst mig til at det er meget sjældent.. Men samtidig har jeg også hørt om enkelte tilfælde hvor det kunne lade sig gøre :) og så ku det jo være jeg var en af de sjældne tilfælde :) man har vel lov og håbe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik det faktisk af vide til nakkefoldscanningen. :) Jeg spurgte om det kunne passe at man kunne se det så tidligt (nogle klinikker tilbyder kønsscanning tidligt) og hun fortalte at hun i hvert fald ikke var i tvivl hos os og det var en pige. Jeg blev meget overrasket over hun kunne se det. Hun fortalte at de ofte kan se kønnet men ikke fortæller det af etiske grunde. Nogle vægler jo børn fra pga køn. Om det passer ved jeg ikke men det vaar hvad hun sagde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Da jeg var til NF sagde jordemoderen at det ville hun slet ikke kigge efter for det kunne man ikke se.

Men det kan da sagtens være pga etiske grunde som Iben25 skriver? :blink Men som regel er abortfristen jo overskredet, når man er til NF.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tidligere lavet en meningsmåling om hvordan og hvornår man fandt ud af kønnet. Du kan se den HER

Ifølge den er det desværre ikke så sandsynligt, at finde ud af det til NF-scanning... Men måske hvis man decideret spørger efter det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER