Oprettet August 3, 2011 Så blev det onsdag :blush og hermed ugens resultat :) Nitzen1987: 93,2 - 0,1kg (- 0,1 kg) Troldemor 77,5 0 kg (- 9,1 kg) Sandie: 63: 0 kg (- 10,8 kg) TILLYKKE til: Nitzen1987 Ezri... ville du være med ??? Husk: næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Var lige ude og fejre dagen i går og var så træt da vi kom hjem.. sorry den først kom nu.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 SEJT at der ikke er nogen røde tal!!! :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 SEJT at der ikke er nogen røde tal!!! :balloon Ja det faktisk lidt imponerende.. men jeg havde også lige taget på inden :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 :yay for første gang ligger jeg nr. 1 :D ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 5, 2011 NEJ!!! Jeg havde fuldstændig glemt det! Og jeg havde endda tabt mig 1,1 kg... øv Men jeg vil helt sikkert gerne være med i næste uge. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 9, 2011 Må jeg være med? Måske det vil kunne motivere mig lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites