Sandie

Må jeg se DIT juletøj

29 indlæg i dette emne

Nok om børnene, hvad skal du selv have på til jul?? (og nytår ;) )

Jeg har købt denne til juledagene.. julefrokost osv

post-160-044797000 1289904725_thumb.jpg

Og har købt denne til nytår:

post-160-075490000 1289904737_thumb.jpg

Drømmer lidt om denne også: men må vidst springe over denne gang desværre ;)

post-160-081554800 1289904745_thumb.jpg

Har en fin julekjole hængende derhjemme må lige tage billed i aften

Del dette indlæg

Noget a la det her

4017.jpg

:jul8: :jul8: :jul8:

Ha ha Åh min mand ville da hvine af lykke - Nej, men seriøst så aner jeg det ikke, finder nok noget brugbart i skabet

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nok om børnene, hvad skal du selv have på til jul?? (og nytår ;) )

Jeg har købt denne til juledagene.. julefrokost osv

post-160-044797000 1289904725_thumb.jpg

Og har købt denne til nytår:

post-160-075490000 1289904737_thumb.jpg

Drømmer lidt om denne også: men må vidst springe over denne gang desværre ;)

post-160-081554800 1289904745_thumb.jpg

Har en fin julekjole hængende derhjemme må lige tage billed i aften

Billede 2, hvor er den fra?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget a la det her

Ha ha Åh min mand ville hvine af lykke - Np men seriøst så aner jeg det ikke, finder nok noget brugbart i skabet

:lolhit :lolhit :lolhit

Gad nu godt se din/hans familie hvis du toppede op i det :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Regner med at have min nye sorte kjole på til både jul og nytår... Køber ikke så meget nyt pt, med vægttab og det hele... Så PIMPER jeg den bare op med noget rødt til jul og noget bling bling til nytår :) Det er forresten den jeg har på på mit profilbillede :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget a la det her

4017.jpg

Ha ha Åh min mand ville da hvine af lykke - Nej, men seriøst så aner jeg det ikke, finder nok noget brugbart i skabet

I like :yay :yay :yay

Del dette indlæg

Annonce ♥

Billede 2, hvor er den fra?

EBAY ;) altid ebay..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Regner med at have min nye sorte kjole på til både jul og nytår... Køber ikke så meget nyt pt, med vægttab og det hele... Så PIMPER jeg den bare op med noget rødt til jul og noget bling bling til nytår :) Det er forresten den jeg har på på mit profilbillede :)

Den ser også super pæn ud.. og smart ide så du kan bruge den samme 2 gange.. (selvom jeg nu mest er fortaler for at købe så mange kjoler som overhoved uligt ;) )

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ih jeg vil så gerne have en strikkjole igen, en oversized jumper. Men frygter lidt at komme til at ligne en rullepølse :lolhit

Jeg har ikke noget juletøj. Vi skal alligevel bare være os, så no dress up. Det må blive til nytår (selvom vi stadig kun er os).

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mht juletøj så bliver det hvad jeg har.

Har faktisk aldrig tænkt tanken at købe decideret juletøj :)

- og da slet ikke nu hvor jeg agter at bruge næste år på at halvere mig selv ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er det lidt sjovt. For Freja havde jeg købt en lilla strikkjole til, forleden fandt jeg en lille stropkjole til mig selv og en lille ternet skjirte til Mick så vi bliver lilla i lilla hos mine forældre i år.

til nytår en blå mønstret kjole

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget a la det her

4017.jpg

HOT MAMA :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den ser også super pæn ud.. og smart ide så du kan bruge den samme 2 gange.. (selvom jeg nu mest er fortaler for at købe så mange kjoler som overhoved uligt ;) )

Takker :) Ja jeg ville sq også gerne købe en kjole til hver ting, MEN efter min GB går vægten jo ned af, og så nytter det jo ikke at købe en masse tøj der kan smides ud om et par mnd'er :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min vægt skulle jeg også meget gerne gå ned af.. men vil gerne købe lidt undervejs.. eller er det for surt for mig.. og som jeg kender fra de sidste år så går vægttab jo ikke altid nemt og vil også gerne være pæn ind imellem ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er det lidt sjovt. For Freja havde jeg købt en lilla strikkjole til, forleden fandt jeg en lille stropkjole til mig selv og en lille ternet skjirte til Mick så vi bliver lilla i lilla hos mine forældre i år.

til nytår en blå mønstret kjole

Det lyder pænt.. Vi skal da klart have en flashe familiebilled efter julen tråd kan jeg høre ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja min vægt går så kun op ad :sandie :sandie

Så jeg køber ikke juletøj eller nytårstøj, da jeg er godt gravid der og ikke vil ofre mange hundrede kroner på en kjole jeg kun får på den ene gang..

Så jeg må i gemmerne og se hvad det kan blive til...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget a la det her

4017.jpg

Det giver sku :sc

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det giver sku :sc

Ha ha ha... Spoken like a true MAN! :wub

Del dette indlæg

Annonce ♥

Noget a la det her

4017.jpg

Fås den med plads til en højgravid mave også, for så er jeg game jul8.gifjul8.gif

Jeg aner det ikke, måske er jeg højgravid, måske har jeg født, så det må tiden vise. Uanset hvad, tror jeg bare det bliver til et basis-sæt piftet op med lidt juletilbehør af en eller anden art.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har kun fundet nytårskjolen :-). det er nemlig en som Miss-Lena fra Bryllupsklar har fået lavet til mig gennem hendes kjolepusher.

Det skal lige sige, at jeg har tabt mig siden billederne er blevet taget. Ca 10 kg

post-395-081884200 1289918794_thumb.jpg

post-395-053354000 1289919003_thumb.jpg

post-395-061089100 1289919045_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har kun fundet nytårskjolen :-). det er nemlig en som Miss-Lena fra Bryllupsklar har fået lavet til mig gennem hendes kjolepusher.

Det skal lige sige, at jeg har tabt mig siden billederne er blevet taget. Ca 10 kg

Ejj hvor er den sød den kjole, rigtig flot :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Super flot kjole :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ejj hvor er den sød den kjole, rigtig flot :)

Tak

Super flot kjole :glad

Tak

Jeg vil så lige sige, at den sidder noget bedre efter jeg er blevet næsten 10 kg lettere. Og så var den billig, jeg kom af med ca 500 kr for kjolen med fragt, og så er den syet efter mine mål.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har lige været ude at købe nyt tøj i dag, som jeg skal have på når jeg skal til julefrokost på torsdag.

Det tror jeg så også at jeg tager på juleaften.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER