brineh

Takkekort?

15 indlæg i dette emne

Sender man takkekort ud til gæsterne som der har deltaget i barnedåben?

For er lidt i trivel, hvad har i gjort?

sendt eller ikke sendt nogle takkekort ud til gæsterne?

Del dette indlæg

pas, men godt spørgsmål.

Da mine nevøer og niece blev navngivet, blev der ikke sendt takkekort ud, i hvertfald ikke til os, som var med.

Det samme galdte da nevøen på min mands side blev døbt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har aldrig hørt om nogen der har sendt takkekort ud efter barnedåb - hvertfald ikke til de deltagende. Jeg ville ikke selv sende takkekort ud - kun til dem der ikke var der på dagen, men som har sendt kort, gave eller noget i den stil. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sender takkekort ud, så alle kan få et lille billede af Elias i dåbskjolen - så sent som i sidste uge brokkede oldemor sig nemlig over at hun ik engang havde fået et dåbsbillede... Problemet var bare at nogen pillede ham ud af dåbskjolen, før vi kunne nå at tage billeder, så jeg måtte gøre det herhjemme...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har ikke oplevet takkekort når jeg har været til barnedåb, og har heller hørt om nogen i omgangskredsen som har oplevet det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har aldrig oplevet det eller hørt om det.

Jeg sendte nu heller ikke takkekort, men jeg sagde tak da festen sluttede, personligt til alle

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte ikke selv takkekort ud, men har nogle få gange modtaget et, efter en barnedåb :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sender takkekort ud, så alle kan få et lille billede af Elias i dåbskjolen - så sent som i sidste uge brokkede oldemor sig nemlig over at hun ik engang havde fået et dåbsbillede... Problemet var bare at nogen pillede ham ud af dåbskjolen, før vi kunne nå at tage billeder, så jeg måtte gøre det herhjemme...

jeg tænkte ellers at det var den oplagte julegave eller fødselsdagsgave

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har fotograf på på dagen.. Et familie medlem.. Så jeg tror vi sender takkekort ud :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi sendte ikke, men fik et da min niece var døbt.

Jeg synes det var hyggeligt at få et, men havde ikke blevet skuffet hvis de havde sendt ud..

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tænkte ellers at det var den oplagte julegave eller fødselsdagsgave

Jo hvis vi havde været til en prof, så ville det nok blive julegaver, men det er bare mig selv, der har taget billedet og så synes vi det er en god måde at slutte det hele af på :biglove

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar :)

Har besluttet at sende takkekort ud, for det var nogle vildt dyre og flotte gaver lille manden fik..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mange tak for jeres svar :)

Har besluttet at sende takkekort ud, for det var nogle vildt dyre og flotte gaver lille manden fik..

Jeg ville aldrig forvente et takkekort fra en barnedåb, men ville da blive glad for at modtage et.

:loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi holdt barnedåb d. 6. dec. og kombinerede derfor julekortet med takkekort.

På forsiden stod der tak for opmærksomheden og glædelig jul. Og så var der en collage af os alle tre, et af dåbsbarnet i kjolen og et af hende med nissehue.

Det vagte glæde og jeg havde også valgt at sende takkekort ud selvom det fx. havde været sommer. Jeg synes det er en god måde at sige tak for gaverne på en personlig måde, og vise gæsterne den ekstra opmærksomhed.

Så her er jeg helt klart FOR takkekort, også til en barnedåb.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her sendte vi også takkekort ud efter begge barnedåber :) Jeg synes det er en god skik, både for at takke for gaverne, men også for at folk får et billede af dåbsbarnet :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER