Tmm

Væske

7 indlæg i dette emne

Andre der har prøvet det ?

Det kløøøøør :( har fået et myggestik der omkring ved , og der er blevet rødligt et stort areal derved ( + plus hævelse , væskeophobning i ankel og fod ) men kun i det ene ben . andre der har prøvet det , er det virkelig normalt :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det er vist helt normalt :)

Jeg har en gravid veninde, der oplever det samme. Det er også kun hendes ene fod og ankel, der er hævet op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine var begge, men den ene klart mere end den anden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undrede mig bare over at det kun var den ene . har bare kunnet læse mig til at væske i kun den ene fod / ben også kan skyldes blodpropper :( men det håber jeg da ikke er tilfældet her :( har aldrig haft den mindste smule væske denne graviditet og heller ikke i min forige graviditet men jo da selvfølgelig kan det komme nu og jeg går da også ud fra at det er ganske normalt :)

tak for jeres svar .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også meget mere væske i højre ben end i venstre!

Det ser mærkeligt ud, men det er vidst meget normalt, at det kan ske... :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har hørt det er normalt, baby kan klemme mere på den ene side end den anden, hvis den har tendens til at lægge sig i den ene side

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar tøser - det er faktisk forsvundet igen nu , mystisk ( når vejret er så trykkende ) havde troet det først ville forsvinde når vejret var blevet lidt køligere, men super rart :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER