MLM

Gode råd søges

5 indlæg i dette emne

Men hvad pokker gør jeg ved det?

August har ikke det bedste sprog men jeg forstår alt hvad han siger så det burde ikke være et sprogproblem imellem ham og jeg.

Men hvis han ikke får sin vilje så slår han ud efter os.

Jeg ar forsøgt at skælde ud, sætte ham på måtten og berolige ham og snakke men ingenting hjælper.

Ligenu går venter jeg bare på han er faldet ned og så snakker med ham, men syntes bare ikke det hjælper en disse.

Hvis i har de gyldne råd modtages de med kyshånd :balloons

Lige en lille Update, August har så ikke slået nogen eller noget siden denne tråd :loveshower

Del dette indlæg

nu ved jeg ikke lige hvor gammel din dreng er, men jeg tænker at det er et stadie mange børn går igennem..

min datter bed, nev og slog så det var lidt af en kamp... jeg vidste heller ikke hvad jeg skulle gøre... men til sidst erfarede jeg at når hun gjorde det skulle jeg skrige AV så hun fik et chok og fandt ud af at det gjorde VIRKELIG ondt på mor!! for at skælde ud eller andet duede ikke til hende når hun var oppe i det røde felt...

ellers håber jeg bare for dig det snart går over :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu ved jeg ikke lige hvor gammel din dreng er, men jeg tænker at det er et stadie mange børn går igennem..

min datter bed, nev og slog så det var lidt af en kamp... jeg vidste heller ikke hvad jeg skulle gøre... men til sidst erfarede jeg at når hun gjorde det skulle jeg skrige AV så hun fik et chok og fandt ud af at det gjorde VIRKELIG ondt på mor!! for at skælde ud eller andet duede ikke til hende når hun var oppe i det røde felt...

ellers håber jeg bare for dig det snart går over :goodluck

Tak for svar han er 3 år og 4 mdr.

Rigtig godt råd du kom med :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Her er Sofie også begyndt at slå og bide igen. Det med at slå har hun lært fra storesøster så den er lidt svær at komme af med. her har intet heller hjulpet - kun time out ude på trappen i 2 min. Og det hæljper faktisk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan desværre ikke hjælpe, har aldrig været ude for at sønnike han har bidt eller slået en af os...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER