Barbamama

Sår/ekstrem tør hud i mundvigen

8 indlæg i dette emne

Jeg får fra tid til anden sådan et slags sår i mundvigen. Det føles ikke som et forkølelsessår (som jeg også er uheldig at få engang imellem :numse ) men nærmere som ekstrem tør hud, der derfor sprækker. Men det er vel ikke tør hud, når det kun er i den ene mundvig... :unsure

Det gør virkelig ondt og flækker op og bløder, hver gang jeg åbner munden for meget. Superirriterende!

Jeg har haft det flere gange hele mit liv, og det går altid væk af sig selv efter noget tid (et par uger, tror jeg). Så det er ikke noget "alvorligt", og derfor synes jeg også det vil være overkill at gå til lægen med det. Men det er sgu irriterende! :angry

Er der nogen, der har et godt bud på, hvad det kan være, eller hvordan man får det væk? :)

Del dette indlæg

Det har jeg også lidt meget af. Men fandt så en creme med b-vitamin i...sådan en orange tube...panenthol måske? Men på apoteket...skal nok lige finde ud af hvad den hedder! Vender tilbage :)

Det går væk efter ca 1-2 dage med dén creme...og ja, det gør SÅ ondt når man åbner munden, når det lige er begyndt at hele en smule...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lider jeg også af, har haft det i flere dage nu. Så jeg følger med

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det har jeg også lidt meget af. Men fandt så en creme med b-vitamin i...sådan en orange tube...panenthol måske? Men på apoteket...skal nok lige finde ud af hvad den hedder! Vender tilbage :)

Det går væk efter ca 1-2 dage med dén creme...og ja, det gør SÅ ondt når man åbner munden, når det lige er begyndt at hele en smule...

Lyder som panenthol og det er en fantastisk creme ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh, hvor er I gode!!! :lovebk

Må straks have fat i noget panenthol!

Del dette indlæg

Annonce ♥

det har jeg simpelthen også haft problemer med engang, må lige have fat id et creme der

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder som panenthol og det er en fantastisk creme ;)

Er det den man også bruger til flækkede brystvorter?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Update: Jeg har købt noget af det idag (tror jeg da... Der står godt nok panthenol og ikke panenthol, men damen på apoteket mente at det var det).

Jeg kan ikke umiddelbart læse af tuben at der er b-vitamin i, men jeg tror at det hjælper :yay

Tak piger! :lovebk

Og mortilsmuksak: Der står i hvert fald på den, jeg har købt, at den er ideel til ømme brystvorter ved amning, så det kan godt tænkes. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER