Solvej99

Plukveer

10 indlæg i dette emne

Jeg har de sidste 4 dage haft ret voldsomme plukveer. De gør ondt, så jeg må bøje mig forover eller sætte mig ned og slappe af. I går morges havde det vist forårsaget en mindre blødning i trusserne. Så der sker noget :)

Nu er det faktisk blevet "så slemt", at jeg har ondt i underlivet hver gang jeg bevæger mig. Er der nogen af jer, der oplever det samme? Har lidt overvejet om jeg skulle ringe og få det undersøgt, men skal heldigvis til JM tirsdag. Så tror bare jeg venter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Det lyder godt nok som om at der snart sker noget :) Man misunder jo helt din smerte, fordi man ved at du snart får den største gave :D

Hvis du ikke har født tirsdag, så håber jeg at du smider en update herind med dit besøg hos jordemoderen.. Det er spændende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tager faktisk også imod smerten med åbne arme. For så føles det i hvert fald som om, at der er ved at ske noget :)

Jeg tror nu ikke på at jeg føder inden tirsdag. Så skal nok lige skrive en opdatering fra jordemoderen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft et par dage som dig dog uden blødning. Men de fleste gange bliver min mave bare helt hård og det presser på maven og nogen gange lænden. Nogen gange niver plukveerne også godt og grundigt. Jeg kan helt sikkert mærke at kroppen arbejder.

Det er spændende hvornår der sker noget hos os alle sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har haft et par dage som dig dog uden blødning. Men de fleste gange bliver min mave bare helt hård og det presser på maven og nogen gange lænden. Nogen gange niver plukveerne også godt og grundigt. Jeg kan helt sikkert mærke at kroppen arbejder.

Det er spændende hvornår der sker noget hos os alle sammen :)

Det er MEGET spændende :) Jeg har faktisk også blødt lidt blodigt slim i dag (sorry :blush )

Men jeg synes næsten du skal have lov til at føde først ;)

Hvornår skal du til JM igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er MEGET spændende :) Jeg har faktisk også blødt lidt blodigt slim i dag (sorry :blush )

Men jeg synes næsten du skal have lov til at føde først ;)

Hvornår skal du til JM igen?

Det lader til at du egentlig er lidt længere i processen end mig, men nu må vi se hvad der sker :)

Jeg skal først afsted d. 8. igen, så der er noget tid til. Jeg håber ikke jeg får brug for tiden ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lader til at du egentlig er lidt længere i processen end mig, men nu må vi se hvad der sker :)

Jeg skal først afsted d. 8. igen, så der er noget tid til. Jeg håber ikke jeg får brug for tiden ;)

Det er nok svært at sige. Alle mine tegn har jo først vist sig her indenfor de sidste 4 dage. Så jeg tror altså stadig at der går noget tid endnu.

Nå ja, så håber jeg da bestemt ikke at du når at komme mere til JM ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder godt nok som om at der snart sker noget :) Man misunder jo helt din smerte, fordi man ved at du snart får den største gave :D

Hvis du ikke har født tirsdag, så håber jeg at du smider en update herind med dit besøg hos jordemoderen.. Det er spændende :)

Så er der update fra JM:

ENDELIG får jeg at vide at lillemanden står fast med hovedet :glad

Jeg fortalte hende om mine plukveer og blødninger. Hun sagde at det godt kunne lyde som om, der snart skal ske noget :goodluck

Hun skønnede ham til at veje 3400-3500, så han vokser da godt til derinde.

Jeg har gennem hele graviditeten været vant til at han er MEGET aktiv derinde. Men de sidste par uger er aktivitetsniveauet dalet meget. Hun mente ikke at det betød noget, da jeg stadig mærker ham hver dag. Men jeg er nu alligevel for en sikkerheds skyld blevet sendt til en strimmeltest i dag. Jeg tror heller ikke selv, at der er noget galt, men vi tog imod tilbuddet og skal derind senere. Så må vi se :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at han endelig står fast med hovedet og sikke en fin vægt.. Så er han jo klar til at komme ud :D

Krydser virkelig fingre for at du snart får din lille dreng i armene :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mange tak. Det håber jeg virkelig også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER