Oprettet July 31, 2011 Manden og jeg har talt om at få en robotstøvsuger. Vi har 2 små børn og det kan godt blive til mange gange støvsugning om ugen. Så det ville være rigtig dejligt at støvsugningen var klaret når man kom hjem fra arbejde. Vi er godt klar over at vores gulv skal være ryddet, men hvad skal vi ellers være obs på? Hvilken model er god? Har lige læst på en side, at man helst ikke skal købe en til under 3000kr, da sugeevnen så ikke er helt god på den. Hvad er jeres erfaringer? :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Vores er ok til at suge og det er en billig model -jeg kan ikke huske navnet på den. Den er 4 år gammel. Men den har to mangler. Hvis jeg skulle købe en i dag, skulle den selv kunne finde opladeren og den skulle køre en bestemt rute, istedet for at køre rundt på må og få Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Der er en tråd herang. det samme :) Vi har ikke købt endnu, men jeg har også hørt at lige på det her område kan det godt betale sig at ofre pengene og ikke købe det billigste. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Ja som skrevet før har vi en roomba. Og vi elsker den. Man skal passe på ledninger/snore der hænger og små ting. Men ja ellers kører den jo bare rundt og støvsuger :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 2, 2011 Vi har en texas robotstøvsuger, den var en af de billige, da vi købte den, og var den som testpanelet i rabatten vurderede som bedst. Vi bruger den bare ikke rigtig så meget :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites