Oprettet July 31, 2011 Hejsa Skal til Odense og shoppe :-) hvor finder man den lækreste børnetøj i Odense? Skal afsted om et par uger og lidt hjælp vile være super.. Dejlig søndag Frederikkke's mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 I Rosengårdscenteret er der både "Lurifax" og "Look at Me"... og ja ellers må jeg være dig svar skyldig da jeg jo desværre ikke har børn.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Hvilke mærker er du til? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 3, 2011 Hejsa:) Inde i gågaden er der Miniaturen - den ligger tæt ved Magasin i en af sidegaderne. Så er der jo selvfølgelig også Magasins børnetøjsafdeling og lige ved siden af Magasin er der Sinnerup. I Vestergade (også en del af gågaden) ligger der (godt gemt i en gård) Butik Zebra - det er min personlige favorit, de forhandler alle de lækre danske mærker. Lidt uden for byen ( i Skibhuskvarteret) ligger OnkelKarfunkel, også lækker butik :) Jeg er lige flytte fra Odense (min fødeby) til Esbjerg, så er helt misundelig på dig over at du skal en tur til Fyns land:) kh Anja Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 6, 2011 Hvilke mærker er du til? :) Ej stort tillykke... ;-) Jeg er til alle de bedste danske børnebrands såsom : småfolk, hummel, molo, mads nørgaard, ziesta, ej sikke lej osv... Dejlig weekend.. Frederikkes mor Del dette indlæg Link to post Share on other sites