Besvaret July 31, 2011 Blev faktisk lidt rørt over den. Skræmmende hvor sigende den egentlig er Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Og Joxi hvor er det rart at se dig herinde. Håber vi kommer til at nyde godt af dine skriverier :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Helt fantastisk, og efterhånden relevant herinde :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Siden jeg så den har jeg tænkt over hvor rammende den er på et andet område også. Nemlig at når nogen brokker sig over vores job, så tager vi kvinder det oftest personligt og derfor tager vi det med hjem og sover ikke i lang tid og det er netop det der giver stress og depressioner. Så den er også en god reminder på at give slip! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Og Joxi hvor er det rart at se dig herinde. Håber vi kommer til at nyde godt af dine skriverier :balloons Skulle lige til at skrive det. ;) Velkommen herinde! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Skulle lige til at skrive det. ;) Velkommen herinde! :balloons Tak piger - Det var sødt af jer :biglove :kram Er ikke så meget herinde... Endnu, for har godtnok meget at se til for tiden, men lidt er jeg her da - Og det bliver sikkert mere senere hen på året :) Edit: GND fik ikke din quote med :help Men besvarelsen var også til dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Siden jeg så den har jeg tænkt over hvor rammende den er på et andet område også. Nemlig at når nogen brokker sig over vores job, så tager vi kvinder det oftest personligt og derfor tager vi det med hjem og sover ikke i lang tid og det er netop det der giver stress og depressioner. Så den er også en god reminder på at give slip! Det har du så absolut ret i! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Meget sigende - det er så nemt, at "glemme" at det er rigtige personer der sidder i den anden ende. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Wauw jeg har lige set den og den er godt nok sigende... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Meget sigende! Den giver stof til eftertanke for mange tror jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites