Guest

Opdagede da lige et "nyt" forum :)

9 indlæg i dette emne

Jamen hej :)

Fik da lige øjnene op for at der var sådan et smalltalk-forum :) Næh, hvor hyggeligt :)

Tror da lige jeg vil fortælle om min dag :)

I behøver ikke læse, det bliver nok lidt en tudetråd :)

Men lige nu sidder jeg bare og er slået HELT ud - tårerne triller helt uhæmmet ned af mine kinder.. Hvorfor? Fordi jeg for 8 timer siden sagde på gensyn til min helt fantastiske mand og sendte ham afsted til Afghanistan i 6 mdr.

Det er anden jeg sender ham afsted, og har hele tiden gået og sagt: der er længe til og jeg er klar, tror ikke det bliver så slemt som sidst :) Det tror jeg stadig på :) Men hold da op en mur jeg lige har ramt.. Uden rigtig at vide hvorfor (eller jo, selvfølgelig jeg har lige sendt min mand i krig og ser ham først i oktober i 3 uger for derefter at sende ham afsted frem til februar).

Men selvfølgelig skal det hele nok gå - han er heldigvis ikke en af de forreste så det er ikke ham som bliver ramt først (ja det lyder koldt), men det var han sidst. Sidste gang kom han hel hjem (både fysisk og psykisk) på trods af mistede kammerater og ubehagelige oplevelser.

Han blev sendt godt afsted, jeg havde ok humør mens vi stod på kasernen inden han skulle afsted, så det var rigtig godt :)

Lige nu sidder jeg håber at han husker (og at der er tid) til at tænde telefonen når de mellemlander og så lige skriver til mig :)

Er her andre med soldater-mænd/-kærester?

Imorgen får jeg besøg af min moster, onkel og gudsøn så det bliver hyggeligt og så står den på arbejde fra mandag eftermiddag igen.

Det blev lige lidt om min dag :) Til jer der er kommet her til: TAK :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Haha: Jeg skrev: Det bliver nok lidt en tudetråd - men der er ikke andet end ":)"

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen soldaterkæreste her, men jeg kan da virkelig forestille mig at det må være hårdt :kram2

Lad os håbe at du snart kan give ham gode nyheder :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

det må være rigtig hårdt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor jeg kender det... Jeg har en bror som tog afsted 2 gange til afghanistan og overvejer at tage afsted igen... Det er virkeligt hårdt at sende en man elsker og holder af afsted, det er så hjerteskærende...

Så du får en masser af krammer af mig og jeg håber at du har det godt...

:kram :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand er soldat.. så du skriver bare.. jeg ved hvordan det er. Syntes selv at de første 14 dage er ret slemme indtil man kommer ind i en rutine... Håber han kommer godt derned og det gode ved dette tidspunkt er at afghanerne har travlt med at høste, så de har ikke god tid til krig før høsten er i hus :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puh ha, kan ikke sætte mig ind i hvordan du har det. Min mand har sejlet nordatlanten (=fredeligt) og jeg synes det var hårdt at undvære ham 3 måneder ad gangen!! Det er selvfølgelig noget andet, da det hele tiden er 3 måneder ude, 3 måneder hjemme og så videre.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har ikke selv soldatermand, så kan ikke helt sætte mig ind i det, men kan sagtens forestille mig at det er rigtig hårdt. Glæder mig til oktober og februar på dine vejne. :kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak allesammen :)

Har heldigvis fået en nogenlunde nattesøvn og han skrev til mig da de mellemlandede i tyrkiet og så har han været på facebook klokken meget tidligt imorges og skrev at nu var de kommet til Kabul så nu skulle de bare videre der fra :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER