Oprettet July 30, 2011 Jeg trænger lidt til at blive luftet, tænkte derfor om der er nogen der har lyst til at mødes på en cafe i Aarhus, en aften indenfor nær fremtid? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Jeg kunne godt være frisk. Jeg skal bare lige høre om jeg har en sitter Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Hej Louise Jeg vil meget gerne med på cafe en dag :) Smid nu den fornuft væk og kom igang med projekt nr. 3 :rolleyes Vi er jo nød til at levere børn til Børnehuset :) Hilsen Sara og Olivers mor Ps Det er ikke ude i byen endnu, at vi venter en lille sprutte til marts Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Venter lige og ser, hvilken dato I finder ud af ;) For så kunne jeg måske godt finde på, at tage turen til Århus :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Hej Louise Jeg vil meget gerne med på cafe en dag :) Smid nu den fornuft væk og kom igang med projekt nr. 3 :rolleyes Vi er jo nød til at levere børn til Børnehuset :) Hilsen Sara og Olivers mor Ps Det er ikke ude i byen endnu, at vi venter en lille sprutte til marts Ej, hvor er I heldige at I skal have endnu en smuksak :loveshower Min mund er lukket :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites