Girl Next Door

Skal lige ud med noget luft!

17 indlæg i dette emne

Det er sjældent jeg er sur og/eller skuffet over min kæreste, men det er jeg i den grad lige nu! Hans bedste ven bor i et andet land, og er i DK lige nu med sine unger. Kæresten er hjemme da hun skal arbejde. De har nærmest været sammen HVER dag siden han kom, hvor de har spillet PS3 osv. Jeg føler efterhånden at vores liv sammen er sat på standby mens han er i DK :(

I dag ringer han og spørger om vi vil med på stranden. Vi skal have besøg af min kærestes bror og datter, så siger han må lige høre om de vil med først. Det vil de åbenbart godt, men de kommer først her ved 3 tiden. Så kan det godt være jeg er forkert på den, men jeg GÅR UD FRA at eftersom VI ventet gæster, så venter vi hjemme, og tager med dem derop. Men næh nej, vi skulle da køre med hans kammerat lige om snart! Der sidder jeg morgen grim og vil gerne lige ha tid til et bad, en tur med skraberen div. steder og havde egentlig spurgt flere gange om vi ik skulle sexe. Så bliver jeg altså pigesur og vil slet ik med! Jeg havde fortalt ham at jeg i denne weekend havde brug for ik at have nogle planer, og havde brug for ikke at stresse, og det får han ødelagt så flot! :(

Han er taget afsted, og lød nærmest lidt irriteret over jeg lå og græd :( men hvorfor må jeg ik være ked af det og skuffet? Han lo lidt af mig da jeg fortalte jeg følte S blev prioteret højre end mig, og skulle det være sådan, så ønskede jeg virkelig ik at de flyttede til DK! Et lousy kys i panden fik jeg da han gik. Ik et jeg elsker dig eller et kram eller noget som helst :( han ved endda det er det jeg har aller mest brug for lige nu :(

Kæft jeg synes mænd er åndsvage nogen gange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, det lyder bare ikke særlig hyggeligt :(

Hvor længe har vennen været på besøg og hvornår tager han hjem igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså først og fremmest - det er nok kram og medlidenhed du har brug for lige nu, men jeg vil også gerne lige komme med min mening.

Din mand har en kammerat fra udlandet på besøg, en kammerat han ikke ser særlig tit og jeg kan godt forstå, hvis han vil udnytte situationen og være sammen med ham meget af tiden. Det er selvfølgelig irriterende for dig at du føler han ikke prioritere dig nær så meget - selvom jeg er rimelig sikker ud fra hans reaktion (det at han griner af dig) - at han altid vil sætte dig i første række, lige nu har han bare et behov for at sætte sine egne behov forrest og være sammen med kammeraten mens han kan - og så meget som han kan.

Havde jeg været dig ang. det med stranden, havde jeg sat foden i jorden og sagt "Vent liiiige lidt, jeg skal sq først ha' et bad og ha' klasket noget make up i hovedet, jeg går ikke uden for en dør, sådan som jeg ser ud nu!" i stedet for at sætte mig ned og blive pigesur, for det fører ingen steder..

Hvis det var så sk*de vigtigt at nå ned på stranden INDEN du havde gjort dig færdig, kunne de jo bare gøre det og så kunne din mands bror jo evt. samle dig op på vejen..

Jeg kan godt se dine følelser i det her, men i mine øjne er det altså ikke det største problem, din mand vil bare gerne være sammen med sin kammerat, uden der er sure miner og pige surhed. Hvis du havde en veninde der boede i udlandet og som du sjældent så, ville du så ikke også bruge en del tid sammen med hende, specielt hvis du ikke vidste hvornår du ville se hende næste gang?

Umiddelbart tror jeg du skal finde ud af om det egentligt ikke er dig der er lidt jaloux over at han tilbringer så meget tid med en ven og du ikke kan?

Hvis jeg var dig ville jeg forhøre mig med en god veninde om hun skulle noget og så rigtig tøsehygge dagen lang, i stedet for at sidde og se på min mand og hans kammerat der spiller PS3 en hel dag og har det skide sjovt med det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

og så vil jeg gerne lige tilføje, hvordan VED du at han ved, hvad du havde brug for i den situation?

Fortalte du ham direkte at du havde brug for at høre at han elskede dig?

For jeg tror ikke han vidste det og jeg tror at det han gjorde, var det bedste han kunne gøre i den situation han stod i. :)

Jeg synes at det din mand gjorde inden han tog af sted, virker rigtig kærligt og sødt - også selvom det ikke var det jeg havde brug for ville jeg tolke det som et "jeg vil ikke snakke om det her lige nu, det gør vi senere.. Jeg er ikke sur på dig og jeg elsker dig selvom jeg ikke er så god til at vise det lige nu".

Så tag det helt roligt - du har en kærlig mand, som bare har lyst til at være en dreng imens hans kammerat er der.. :)

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig skal han være sammen med hans kammerat. Jeg forventer ikke at sidde og flette fingre hjemme i sofaen hver aften. Jeg forventer bare at når jeg fortæller ham at jeg har brug for en weekend uden stress og jag, så respekterer han det. Jeg er langt fra jaloux! Jeg kan godt li S og synes det er fedt L har en kammerat han har holdt sammen med siden børnehaven. Det der skuffer mig er at han tilsidesætter mig i så stor en grad at jeg føler jeg var lidt glemt og ik respekteret. Vi har en klar aftale om vi altid kysser hinanden farvel/goddag/godmorgen/godnat og siger vi elsker hinanden UANSET hvad. Vi ved jo aldrig om det skulle blive de sidste vi siger til hinanden. DERFOR blev jeg skuffet over kysset i panden. Det er yderst sjældent jeg bliver sur eller ked af det, da vi er rigtig gode til at tage tingene i opløbet og snakke om det inden det bliver til store problemer, så at jeg bliver pigesur en gang i kvartalet, overlever han nok ;) Heldigvis har han en stor tålmodighed og ved jeg nok skal blive god igen, når jeg har bitchet over det "skældt" ham ud, og så kysser vi og så er det glemt. Og det samme skete i dag. We kissed and maked up :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

......

Nu syntes jeg at alt det luft GND lukkede ud er helt på sin plads...

Når man er i den situation som hende og kæresten er - så er der virkelig brug for at manden gider tage sig "lidt" sammen og viser lidt ekstra nærhed, kærlighed og støtte. Som kvinde i den her situation - hvor man føler man ikke kan give manden det mest naturlige i verden. SÅ er man skrøbelig... nervøs mv.

Så han bliver virkelig nød til at tænke og yde det lidt ekstra.

SELVFØLGELIG skal manden have lov til at hygge sig med sin kammerat - MEN derfor skal han ikke glemme hovedet i en skuffe.

**************

Smuksak - dejligt og hører i fandt ud af det igen.. det samme herhjemme.. men hold da magle jeg var gal på ham igår!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

dejligt at høre at i kissed and maked up :loveshower :loveshower

der skal være plads til det hele herinde også lukke luften ud ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu syntes jeg at alt det luft GND lukkede ud er helt på sin plads...

Når man er i den situation som hende og kæresten er - så er der virkelig brug for at manden gider tage sig "lidt" sammen og viser lidt ekstra nærhed, kærlighed og støtte. Som kvinde i den her situation - hvor man føler man ikke kan give manden det mest naturlige i verden. SÅ er man skrøbelig... nervøs mv.

Så han bliver virkelig nød til at tænke og yde det lidt ekstra.

SELVFØLGELIG skal manden have lov til at hygge sig med sin kammerat - MEN derfor skal han ikke glemme hovedet i en skuffe.

**************

Smuksak - dejligt og hører i fandt ud af det igen.. det samme herhjemme.. men hold da magle jeg var gal på ham igår!

To sjæle, en tanke. Begynder sku snart at kalde dig twin, så ens vi er på flere punkter ;) Og du har ret, det var bare lige lidt galde jeg sku af med, ik andet :)

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

To sjæle, en tanke. Begynder sku snart at kalde dig twin, så ens vi er på flere punkter ;) Og du har ret, det var bare lige lidt galde jeg sku af med, ik andet :)

:kiss

:kiss

Hehe du har så meget ret søde - vi er meget meget ens du og jeg :)

Der skal os være plads til at komme ud med sin galde. Netop som jeg har beskrevet inom tråd.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at høre, at I har fået det ud af verden ;) Men kan sagtens forstå, at du blev ked af det og skuffet - jeg var helt sikkert blevet det også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kiss

Hehe du har så meget ret søde - vi er meget meget ens du og jeg :)

Der skal os være plads til at komme ud med sin galde. Netop som jeg har beskrevet inom tråd.

:kram2

Dejligt at høre, at I har fået det ud af verden ;) Men kan sagtens forstå, at du blev ked af det og skuffet - jeg var helt sikkert blevet det også :kram2

Tak :kram2

Måske er jeg bare en underlig snegl, for i dag kom jeg hjem efter at ha kigget på gave til L, og da jeg kommer hjem vil jeg lige rette på vores sofabord (et billigt ikea bord) og han siger det må jeg ikke. Han har så i arrigskab under et spil på play stationen slået til bordet, så benet er brækket af! :D

Han har dasket til det før, så vi har altid dug på, for man ik kan se hullerne, men i dag kunne bordet ikke mere. Jeg kunne ik lade være med at grine af ham :)

Så bliver sur når det rammer mine følelser, men griner bare af det når han smadrer vores møbler :bask :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Tak :kram2

Måske er jeg bare en underlig snegl, for i dag kom jeg hjem efter at ha kigget på gave til L, og da jeg kommer hjem vil jeg lige rette på vores sofabord (et billigt ikea bord) og han siger det må jeg ikke. Han har så i arrigskab under et spil på play stationen slået til bordet, så benet er brækket af! :D

Han har dasket til det før, så vi har altid dug på, for man ik kan se hullerne, men i dag kunne bordet ikke mere. Jeg kunne ik lade være med at grine af ham :)

Så bliver sur når det rammer mine følelser, men griner bare af det når han smadrer vores møbler :bask :haha

:haha så må han ud og købe et nyt sofabord :haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Måske er jeg bare en underlig snegl, for i dag kom jeg hjem efter at ha kigget på gave til L, og da jeg kommer hjem vil jeg lige rette på vores sofabord (et billigt ikea bord) og han siger det må jeg ikke. Han har så i arrigskab under et spil på play stationen slået til bordet, så benet er brækket af! :D

Han har dasket til det før, så vi har altid dug på, for man ik kan se hullerne, men i dag kunne bordet ikke mere. Jeg kunne ik lade være med at grine af ham :)

Så bliver sur når det rammer mine følelser, men griner bare af det når han smadrer vores møbler :bask :haha

:D Kan sagtens følge dig - det er det samme herhjemme :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han ved godt han skal betale for et nyt. Det gjorde han nemlig os sidst han smadrede vores stuebord ;)

Jeps det er fysisk hårdt at spille playstation :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER