Oprettet July 29, 2011 (ville i kontakte lægen?) Ja et lidt specielt spørgsmål, da jeg står med et lidt specielt problem.. Sagen er den at vi er i behandling i det private, og er lige i dag startet på dobbel dosis pergotime mht at blive insemineret. Men hvis denne inseminering ikke lykkes, vil vi gerne give det offentlige et par forsøg. Bl.a. fordi vi ikke er 100% tilfredse med det private. Min læge er på ferie til 15.august, men vi har så snakket om at jeg skal til læge og forsøge at blive henvist. Hvornår i cyklus ville i gøre det? Tænker på om jeg skal tage den første ledige tid, eller om jeg skal vente så jeg måske har en formening om insemineringen er gået godt eller ej? Jeg har uanset et par andre ting jeg skal have snakket med lægen om, så timen bliver ikke spildt uanset. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Jeg vil bestille først mulige tid. Jo før du får henvisningen, des bedre får du det. Især når du ikke er tilfreds med det private. Jeg har selv lige bedt om en henvisning til det offentlige, da jeg heller ik er tilfreds med det private. I hvert fald ik dem jeg er hos nu. Men lægen VILLE se mig til en konsultation, så må den vej op forbi, og håbe på de vil sende mig vidre! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 30, 2011 Jeg ville også tage den første tid ig få en henvisning. Der kan jo være ventetid... og skulle insemineringen være gået godt :goodluck :goodluck :goodluck , så kan I altid melde afbud igen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 bestil tid så snart som muligt, vi er lige begyndt og er blevet tilmeldt en fertilitetsklinik i det offentlige vi har sendt papir afsted, de melder 1-3 mdr. ventetid til den første samtale... :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Jeg mener bestemt også at du skal få en tid når din læge kommer tilbage.. Jeg er selv i behandling i det offentlige - var under udrdning da jeg pludselig fik en indkaldelse til klinikken, og da jeg ringede til dem og sagde, at jeg lige manglede at sende de papire til dem som der stod i et brev at jeg skulle. Sygeplejersken oplyste mig, at de var ved at "rydde" ud i de folk der var henvist, men ikke havde reageret.. Altså, vil jeg bare sige, at de skal advare om en ventetid, men at der er mange omstændigheder der spiller ind.. Held og lykke med det hele :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Jeg har fulgt jeres råd og bestilt en tid ved lægen en af de første dage hun er tilbage :) Tak for jeres råd! Del dette indlæg Link to post Share on other sites