Oprettet July 28, 2011 Jeg er på campingferie, så derfor er jeg fra mobilen. Vi er jo som sagt på camping. Her til aften, da jeg var på vej ned til vores vogn efter et toiletbesøg, lægger jeg mærke til, at der går en lille pige. Mit gæt er, at hun er omkrig 2 år- godt og vel måske. Hun går ligesom lidt alene, og hun går efter mig ned mod vores plads. Jeg tænker stadig, at der jo må være nogen der holder øje med hende. Kigger mig tilbage, men kan ikke umiddelbart se nogen. Nu fortsætter pigen på ned af nogle trapper, der går ned til en vej. Jeg går nu efter hende. Hun fortsætter over grusvejen og småløber videre mod sti, der går ned mod en sø. Nu løber jeg så efter hende. Får hende stoppet, og taler roligt til hende. Spørger hende hvad hun hedder. Hun siger noget jeg ikke helt forstår. Spørger til hendes mor. Så begynder pigen at græde højt og hjerteskærende. Siger noget med "væk mor" og "mor sover". Løfter pigen op og går op mod toiletbygningen- et ret langt stykke med en ret tung pige på armen. Begynder at spørge tilfældige mennesker om de kender pigen. Ingen gør. Står lidt og ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre. Forsøger at tale beroligende til pigen. Siger at vi leder efter mor. Det er en ret stor plads vi er på, og jeg står og overvejer, hvor jeg kan henvende mig (klokken er 21.30) så receptionen har lukket. Så kommer der endelig en dame småløbende, og pigen græder endnu højere og rækker ud efter hende. Hun genforenes med sin mor. Hun spørger hvor om hun var gået om til os. Øhh nej, jeg fandt hende så på vej ned mod søen. Moren siger noget lidt uforståeligt, og pigen plejer at have et telefonnummer på sin trøje. Pigen har så kun strømpebukser og t-shirt på. Hun takker dog og jeg går. Men mens jeg går tilbage, bliver jeg faktisk ret chokket! Hvad nu hvis jeg ikke havde lagt mærke til hende? Hun var sg på vej ned mod en sø! Fik helt ondt i maven. Pigen havde ikke meget tøj på heller og klokken var mange. Tænkte hvad der kunne være sket?! Mange spørgsmål og mange knap så pæne tanker til forældrene havde jeg lige. Havde lige brug for at komme ud med det. Er stadig lidt i chok! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Puha... Sikke en forskrækkelse.. Gad vide om moren vidste hvor alvorlig galt det kunne have gået!! Hvor er de heldige at du var der og tog dig af hende.. Synes desværre nogen gange på campingpladser at forældre kan virke lidt "trygge" og lade rimelig små børn gå alene (Det er jo nok ikke tilfældet her).. Men puha, kan få dårlige nerver af sådan noget.. :( Godt du var der, og kan godt forstå du er lidt i chok..! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Føj for en oplevelse, jeg sidder og græder! Oplevede jo lige en lille dreng der druknede i lørdags! Han skal begraves i morgen og kun fordi vi ikke er i DK mere, skal jeg ikke med. :boo En lille pige som hende skal da for pokker ikke gå rundt alene! TAK fordi du handlede! TAK! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Uha det kunne jo være gået virkelig galt, hvis ikke du lige havde været obs på hende :( håber at moderen er klar over, at det var en farlig situation og har taget ved lære i forhold til at holde bedre opsyn med sit barn - især når man er et fremmed sted, der ikke er aflukket... Godt at du reagerede og fulgte efter pigen... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Godt at du var der :kram2 Kan godt forstå, at du tænker de tanker - så lille en pige skal bare heller ikke gå rundt alene :boo Puh får helt ondt i maven :( :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 :kram :kram til dig, for er sikker på, at du virkelig har brug for det. Og hold da op, hvor moren takke dig, for at du tog sig af hendes datter, når nu hun ikke selv gør. Jeg håber forældrene har fået sig lidt af en forskrækkelse og selv vil kigge lidt mere efter deres datter. Og håber i få en rigtig god ferie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Ej en ubehagelig oplevelse. Og godt du var på det rette sted, på det rette tidspunkt :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 :kram2 puha godt at du var der Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Hold nu op godt der ikke skete noget - godt du var opmærksom :loveshower Og stakkels den mor som pludselig ikke kunne finde datteren - uanset om hun har været uopmærksom eller ej, så må det bare være et mareridt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Tænkte også det måtte være forfærdeligt, hvis det var Isabella! Jeg ville da gå totalt i panik! Men jeg må også indrømme, at jeg kom til at tænke på, hvad pokker den lille pige lavede oppe så sent og næsten uden tøj :blink ved godt der kan være 1000 grunde til dét. Tror bare det var fordi jeg selv blev så forskrækket. Tænkte netop på dig og det du har skrevet Micro :kram2 Der skal ikke mange øjeblikke til før det kan være for sent. Håber bare, at de er lidt mere opmærksomme en anden gang. Kunne næsten ikke falde i søvn, fordi jeg tænkte på, hvor hurtigt hun kunne have været ude af synsvinkel for alle, og på vej ned mod søen :( Isabella bliver nemlig også draget af vandet, og går helst hen mod dét.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 29, 2011 Puha lille pige :( Godt du så det og handlede på det. :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Puha for en oplevelse... Det var godt at du handlede. :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 Sejt, at du handlede! :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 1, 2011 hvor var det heldigt du var der :kram2 :kram2 :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites