Nitzen1987

Vild med dans 2011

43 indlæg i dette emne

Om en god måneds tid skriver kalenderen september, hvilket betyder opstart af en ny sæson af "Vild med dans" på TV2 - hvilket jeg glæder mig meget til :yay elsker vild med dans... TV2 har i dag bekræftet, at den første kendisdeltager bliver Kaya Brüel og hun skal danse med Steen Lund....

Så jeg forestiller mig, at der i de kommende uger, bliver offentliggjort flere af årets kendisdeltagere... Og derfor synes jeg, at det kunne være sjovt at høre, om I har nogle bud på, hvem der, udover Kaya Brüel, bliver kendisdeltagere i dette års udgave af "Vild med dans"?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg er begyndt at synes det er svært at finde på nogen der ikke allerede har været med :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg er begyndt at synes det er svært at finde på nogen der ikke allerede har været med :blush

Ha ha... Jeg tænkte det samme ;) Synes snart at alle har været med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg følger også trofast med i vild med dans :yay og vender spændt på hvem der er med i år

der er forskellige jeg godt kunne tænke mig at se på dansegulvet

Lars Christiansen

Morten Resen

Cecilie Frøkjær

Peter Frödin

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes jo så ikke der kan koges mere suppe på vild med dans, og vi efterhånden ikke har flere kendisser, til at deltage...

Men tænker at den nye statsministerfrue måske kunne stille op

eller en anden politikker.

Ellers har jeg ikke de vilde gæt, måske nogle komikker ala Lars Hjortshøj, Lasse Rimmer, eller Jan Ginberg. Men tror da jeg skal se det i år, hvis Steen Lund er med, for ham kan jeg godt lide... :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes også at det er svært at komme med bud dene gang... Men lidt har jeg da:

Sidse Babett Knudsen

En af TV2's mandlige værter fx Johannes Langkilde, Mikkel Beha, Morten Resen, Peter Tanev....

Sofie Lassen Kahlke

Tror ikke umiddelbart, at de får nogle politikkere med i denne omgang pga. det kommende valg - selvom det ville være god valgreklame :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var det egentlig ikke Amalie og Peter, der meddelte sidste år, at de gerne ville være med i Vild med dans? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tvivler på det er vores statsministerfrue, og tvivler også på sofie lassen-kalhke da hun lige er blevet mor..

men måske cecilie frøkjær

men der er jo snart ikke flere at vælge, bare se dem i sidste sæson jeg kendte ikke halvdelen :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville synes det var mega skægt at se Anni Fønsby, men det sker nok ikke når hun skal i fængsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville synes det var mega skægt at se Anni Fønsby, men det sker nok ikke når hun skal i fængsel.

:haha ja det kunne være lidt sjovt :haha

eller Linse Kessler :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kunne godt tænke mig at se enten Jess Dorph eller Niels Brinch på gulvet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville ikke blive overrasket hvis han skal være med Sidney Lee :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en hyggelig tråd! :loveshower:

Nogle mere eller mindre realistiske bud, på hvem jeg ville elske at se svinge træbenet:

Amalie og/eller Peter

Mille Dinesen

Pia Kjærsgaard

Grevinde Alexandra

Jes Dorph

Morten Resen

Elias Ehlers

Frank Hvam

Maria Erwolter

Rasmus Bjerg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det kunne være sjovt, hvis de tog nogle talenter med fra nogle lidt mindre sportsgrene - det vil give lidt mere dybde i programmet, hvis man f.eks. havde Danmarksmesteren i kuglestød eller hækkespring eller backgammon...

For mig behøver de sådan set ikke være kendte for "hele" Danmark inden, så længe de har noget at byde på. Til gengæld synes jeg ikke det er sjovt når endnu en middelmådig B-skuespillerinde er med... Altså mindre film og TV folk med, og flere sportsfolk med!

Men mine bud er:

ham der morgenværten i TV2 som også var i bingo banko

den ene af olsen brødrene

Kasper Schmeickel

og så en masse jeg aldrig har hørt om...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det kunne være sjovt, hvis de tog nogle talenter med fra nogle lidt mindre sportsgrene - det vil give lidt mere dybde i programmet, hvis man f.eks. havde Danmarksmesteren i kuglestød eller hækkespring eller backgammon...

For mig behøver de sådan set ikke være kendte for "hele" Danmark inden, så længe de har noget at byde på. Til gengæld synes jeg ikke det er sjovt når endnu en middelmådig B-skuespillerinde er med... Altså mindre film og TV folk med, og flere sportsfolk med!

Men mine bud er:

ham der morgenværten i TV2 som også var i bingo bankoden ene af olsen brødrene

Kasper Schmeickel

og så en masse jeg aldrig har hørt om...

Han hedder Jacob Wilson

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også være fint med Caroline Wosniacki :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes det kunne være sjovt, hvis de tog nogle talenter med fra nogle lidt mindre sportsgrene - det vil give lidt mere dybde i programmet, hvis man f.eks. havde Danmarksmesteren i kuglestød eller hækkespring eller backgammon...

For mig behøver de sådan set ikke være kendte for "hele" Danmark inden, så længe de har noget at byde på. Til gengæld synes jeg ikke det er sjovt når endnu en middelmådig B-skuespillerinde er med... Altså mindre film og TV folk med, og flere sportsfolk med!

Men mine bud er:

ham der morgenværten i TV2 som også var i bingo banko

den ene af olsen brødrene

Kasper Schmeickel

og så en masse jeg aldrig har hørt om...

Hehe lidt skægt, jeg har det nærmest helt modsat. Synes det er topkedeligt, når der er folk med som jeg ALDRIG har hørt om, fra en eller anden sportsgren, som rager mig en høstblomst. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også være fint med Caroline Wosniacki :)

Det tror jeg så er ganske udelukket, da der spille US Open indtil midten af september og derudover har 3 andre turneringer på programmet i efteråret ;)

Jeg tror heller ikke hun er typen der kunne finde på sådan noget midt i toppen af sin karriere... jeg vil også hellere se hende spille tennis end valse rundt på TV :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kunne også være fint med Caroline Wosniacki :)

Det tror jeg så er ganske udelukket, da der spille US Open indtil midten af september og derudover har 3 andre turneringer på programmet i efteråret ;)

Jeg tror heller ikke hun er typen der kunne finde på sådan noget midt i toppen af sin karriere... jeg vil også hellere se hende spille tennis end valse rundt på TV :rolleyes

Jeg tror heller ikke at det bliver aktuelt med Caroline, da hun har rigeligt at se til med diverse tennistuneringer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er den første mandlige deltager blvet offentliggjort :) = Tommy Kenter - spændende at se om han kan flytte fødderne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er den første mandlige deltager blvet offentliggjort :) = Tommy Kenter - spændende at se om han kan flytte fødderne :)

Altså Anita - hvor læser du sådan nogen ting henne?! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså Anita - hvor læser du sådan nogen ting henne?! :D

BT og eller Billedbladets fanside på FB :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er den første mandlige deltager blvet offentliggjort :) = Tommy Kenter - spændende at se om han kan flytte fødderne :)

Ha ha... Hvor sjovt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg har læst at Rigmor Zobel har sagt nej tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er Hella Joof også med :) se her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER