Oprettet July 28, 2011 (Virker det?) Det der Nupo. Er det noget der virker? Altså skal selvfølgelig os i gang med at dyrke noget mere motion, men gider virkelig ik bruge penge på det hvis ik det virker :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Kigger lige med her :) Er lige begyndt på Nupo-shake med kakaosmag som erstatning for frokost.... mens jeg spiser morgenmad og aftensmad som normalt - bare i mindre mængder og sundere mad... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 31, 2011 Nupo virker.... Mens du/i spiser/drikker det. Når i stopper og begynder at spise normalt igen tager i det hele på igen, og oftest lidt mere.. Dette er det der sker oftest i de tilfælde hvor man tager den "skrappe"nupokur. Hvis du skal bruge nupo, så brug det til at erstatte et enkelt måltid og ikke mere end det. Det kan være godt at bruge som en kickstarter, men jeg vil til hver en tid anbefale at lade være at bruge nupo, og istedet sørge for 3 sunde måltider om dagen samt 2 sunde mellemmåltider. Det smager bedre, indeholder flere af de fibre og stoffer du skal bruge, og det er billigere.. Og så er chancerne for yoyo-effekt meget formindsket.. Og fik jeg sagt at det smager bedre? Generelt set synes jeg at man skal lade alle de hurtige kure være - Der er kun en vej mod varigt vægttab, og det er den lange uden smutveje. Sund og nærende kost og motion er vejen frem :) Det er så mit synspunkt - efter selv at have været igennem alle de hurtige kure der findes... med yoyo resultat ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites