Tmm

Føler mig godt fyldt

6 indlæg i dette emne

Hej med jer tøser :)

Vil gerne høre om der er andre af jer der har prøvet lign :

Jeg er sulten som jeg plejer om morgenen og spiser det jeg plejer , men for søren derefter er der virkelig også bare fyldt op og føler dårligt jeg kan tage en tår at drikke uden at det så vil " skvulpe " op , og resten af dagen er jeg bare ikke sulten , så skal tvinge mad i mig for ikke pludselig at blive dårlig , men er der andre af jer der har det sådan , at i går og føler i at fyldte til bristepunktet og bare ingen appetit har :S

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Sådan har jeg også haft det indimellem.

Jeg tror måske at det er fordi, at babyen presser højt oppe?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sådan har jeg også haft det indimellem.

Jeg tror måske at det er fordi, at babyen presser højt oppe?

Tak for dit hurtige svar - ja det er korrekt , han presser godt på overalt faktisk , vi er lange i min familie og fødte i 08 en prinsesse på 3800 g og 57 cm så er da heller ikke i tvivl om at dette er en stor basse , men har bare kun taget 1 kilo på i denne graviditet og ingen appetit pt er ikke godt , så håber snart sulten vender tilbage :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for dit hurtige svar - ja det er korrekt , han presser godt på overalt faktisk , vi er lange i min familie og fødte i 08 en prinsesse på 3800 g og 57 cm så er da heller ikke i tvivl om at dette er en stor basse , men har bare kun taget 1 kilo på i denne graviditet og ingen appetit pt er ikke godt , så håber snart sulten vender tilbage :)

Det var så lidt :)

Det bliver spændende at se om du også får en lang baby så ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også haft det i perioder, men heldigvis ikke hele tiden. Forhåbentlig rykker den lille sig lidt på et tidspunkt, så der bliver mere plads :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja jeg må da håbe lidt at baby musen flytter sig lidt for det er helt vildt det her :o var til jordemoder for godt en uge siden da jeg var 28+6 er nu 30+0 , da skød hun baby til 1500 g , hvilket jeg synes virker vildt , men det er nok meget rigtig , har også en lang pige fra 08 jo :) og jeg selv - ja jeg vejede ikke mindre end 4500 ved fødslen :D hehe . så måske jeg skal forvente de sidste 10 uger sådan her , det er jo nok en stor baby denne gang også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER