Guest

Slimprop

8 indlæg i dette emne

Jeg er næsten sikker på at min slimprop er gået. De sidste par dage har jeg haft meget udflåd og en del gange er der kommet store gullige klatter også.

Det er helt sikkert at min krop er begyndt at forberede sig til fødslen. Jeg kan stort set ikke lave noget (f.eks. gå op af en trappe) uden at få plukveer, slimproppen er gået og det niver i underlivet, lidt som mens.smerter.

I morgen er der en uge til termin, men nu må vi se om jeg få lov til at gå så længe. Manden gætter på d. 3., jeg selv holder fast i d. 7. for ikke at blive skuffet hvis den lille ikke kommer før ;)

Ih hvor jeg synes det hele bare kommer tæt på nu og der er godt nok mange følelser og tanker der flyver rundt i hovedet hos mig :unsure :kuller :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uh, hvor spændende :)

Jeg tænker på den slimprop HVER gang jeg er på toilettet. Men har stadig ikke set noget til den <_<

Jeg håber snart der sker noget hos dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det spændende :glad

Det bliver sjovt at se, om en af jer får ret. Men som min svigerfar altid siger, når vi snakker om, hvornår det bliver...babyen kommer helt sikkert på sin fødselsdag :P :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det spændende :glad

Det bliver sjovt at se, om en af jer får ret. Men som min svigerfar altid siger, når vi snakker om, hvornår det bliver...babyen kommer helt sikkert på sin fødselsdag :P :lolhit

Det er nemlig rigtigt :lolhit Jeg sagde det også til min mand forleden og den havde han godt nok ikke hørt før, men han grinede da ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ihh hvor er det spændende :glad

Det bliver sjovt at se, om en af jer får ret. Men som min svigerfar altid siger, når vi snakker om, hvornår det bliver...babyen kommer helt sikkert på sin fødselsdag :P :lolhit

Ha ha... Det er en rigtig far-bemærkning :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik slimproppen :)

Faktisk lidt ulækkert og ubehageligt :/

MEn alligevel dejligt, og plukveerene er begyndt a kunne mærkes noget mere :loveshower

Så håber der snart vil ske et eller andet, men har stadig 8 dage til termin..

Men håber der sker noget inden, for synes ikke det er sjovt mere efterhånden..

Kunne være så dejligt a få den lille i armene i stedet for :baby3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så gik slimproppen :)

Faktisk lidt ulækkert og ubehageligt :/

MEn alligevel dejligt, og plukveerene er begyndt a kunne mærkes noget mere :loveshower

Så håber der snart vil ske et eller andet, men har stadig 8 dage til termin..

Men håber der sker noget inden, for synes ikke det er sjovt mere efterhånden..

Kunne være så dejligt a få den lille i armene i stedet for :baby3

Dejligt med flere tegn :)

Viser din nederste ticker ikke forkert? Jeg er 39+1 i dag og jeg har termin 2 dage før dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo det er dejligt..

Og jo ved ikke hvorfor den gør det..

Den passede i starten, men ved ikke om der er sket en fejl et sted..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER