Oprettet November 16, 2010 NÅ!!! Nu må det sgu være nok... Vægten er ige blevet 3 cifret <_< og det duer bare ikke... Kiloene skal af, og de skal af nu...!!! Jeg håber et halvt kilo om ugen, for det vil rent faktisk betyde 10 kilo mindre på min fødselsdag d. 1 april... Synes jeg har gjort mange halvhjertede forsøg, men vil nu prøve og gøre det helhjertet... :goodluck Så håber i har plads til en mere... :biglove Knus Anja Start 24/11 2010: 24/11 - 102,2 kg 30/11 - 101,4 kg - 0,8 07/12 - 99,6 kg - 1,8 14/12 - 97,9 kg - 1,7 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Har altid plads til en mere :kram Velkommen til :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Selvfølgelig :balloons velkommen til :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Seføli - der skal jo være nogen jeg kan vinde over :P - skal nok heppe lidt også ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Seføli - der skal jo være nogen jeg kan vinde over :P - skal nok heppe lidt også ^_^ Synes det er super, at du er sååå skråsikker Louise, men bare vent - DU TUDER SNOT PPÅ TIRSDAG, når jeg har slået dig i tabertråden :lolhit :8: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 2, 2010 Uha, det har sgu stået lidt sløjt til, med at få skrevet, men jeg er her og jeg læser alt hvad i skriver.. :balloons Må blive lidt bedre til at få skrevet lidt.. Men det er ligesom om, at når der ikke sker så meget, så skriver man heller ikke så meget.. ha ha... :yiepie Anyway.. et lille pip fra maaaaaaj... :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 3, 2010 En af grundene til jeg overvejede Ikke at oprette min egen tråd :rolleyes Men Anja - det går jo den rigtige vej, så noget sker da :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 5, 2010 Ja, jeg hade de samme overvejelser, netop fordi jeg godt vidste, at jeg ikke er sååå flittig til at skrive... Men så må jeg jo bare opdatere lidt, når jeg har vejedag... S¨tænker, at det skal vøre mit mål - at få skrevet i tråden en gang om ugen, for ligesom og få gjort status på, hvordan ugen er gået... :jul3: Og ja, det går stille og roligt fremad, var på vægten i dag - og på trods af julefrokost i går, er der rent faktisk røget lidt alligevel... :super Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Ja, jeg hade de samme overvejelser, netop fordi jeg godt vidste, at jeg ikke er sååå flittig til at skrive... Men så må jeg jo bare opdatere lidt, når jeg har vejedag... S¨tænker, at det skal vøre mit mål - at få skrevet i tråden en gang om ugen, for ligesom og få gjort status på, hvordan ugen er gået... :jul3: Og ja, det går stille og roligt fremad, var på vægten i dag - og på trods af julefrokost i går, er der rent faktisk røget lidt alligevel... :super Det er sq da bare super godt.. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 7, 2010 Super fin uge, trods julefrokost i lørdags, med aaaaalt for meget alkohol :balloon , så er der alligevel røget en del... :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Oooooooog det går stadig nedad... Tju heeeeeej... Julen bare komme an :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Hvor er du sej, nu den to sifret- godt gået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Nå så det er DIG der har taget min motivation!! :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Nå så det er DIG der har taget min motivation!! :klap UNDSKYLD ALLER SØDESTE... SENDER LIGE LIDT RETUR TIL DIG, FOR HER GÅR DET NEDAD... :loveshower :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvor er det skønt du bare går og taber dig :respekt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 SÅ STOPPER DU!!!! .. Anja du er hermed taget af taberlisten - jeg gider ikke lege med nogen der haler inden om :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 SÅ STOPPER DU!!!! .. Anja du er hermed taget af taberlisten - jeg gider ikke lege med nogen der haler inden om :P UNDSKYLD :( :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hvor er det skønt du bare går og taber dig :respekt TAK SØDE :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites