Oprettet July 26, 2011 Mangler du ikke lige en ny spade hjemtil? Så syntes jeg du skal tage et kig her! :P http://www.soundcheck.dk/marked/85621/ Jeg var flad af grin, da jeg så den! Sådan kan man jo også gøre, når man mangler penge ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 ha ha det er sq da humor... hvis jeg havde mange penge havde jeg købt den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Den er sørme lækket, sådan en tror jeg at jeg vil ønske mig :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 :lol han er sku' da opfindsom :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 28, 2011 Min mand har en gang solgt sin luftguitar for en 50'er og en stor fadøl en aften i byen.. :wink: Han har siden fået sig en ny - hvilket er godt! For han er godt nok for vild til luftguitar. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites