Mor til de skønne

Man må aldrig...

47 indlæg i dette emne

Man må aldrig sove med strømper på, for så falder tæerne af.. :rolleyes

:haha

Del dette indlæg

Man må aldrig sove med strømper på, for så falder tæerne af.. :rolleyes

Falder af gør de nok ik, men man kan meget nemmere få fodsvamp hvis man sover med strømper på ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

man må ikke gå i vandet før en time efter man har spist, fordi ellers drukner man

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må ikke pille næse, så falder fingeren af. :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må ikke gøre sig skeløjet - øjnene kan sætte sig fast!

Man må ikke sluge tyggegummi, det kan klistre fast i tarmene ( eller børneversionen - der vokser tyggegumme træer ud af ørerne)

Man må ikke gå under en stige- det betyder uheld

man må ikke sidde 13 til bords - det betyder ulykke

.. Øhm... Det var vist lige det for nu :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må ikke gøre sig skeløjet - øjnene kan sætte sig fast!

Man må ikke sluge tyggegummi, det kan klistre fast i tarmene ( eller børneversionen - der vokser tyggegumme træer ud af ørerne)

Man må ikke gå under en stige- det betyder uheld

man må ikke sidde 13 til bords - det betyder ulykke

.. Øhm... Det var vist lige det for nu :P

jeg har hørt en version der hedder, hvis man sidder 12 til bords skal man dække til en 13.

man må ikke sluge vindruekerner, for så for man blindtarmsbetændelse

Del dette indlæg

Annonce ♥

I england hed det sig man blev blind af at onanere som dreng Hehe..

Den med pillerne og ligge ned, er altså en skrøne. Det der kan sige imod at sluge piller mens du ligger ned er af hensyn til fejlsynkning, men pillerne skal nok nå maven.. hilsen sygeplejersken;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må ikke spise æblekernerne, da der kan vokse et træ op ned i maven..

Man må ikke skære ansigt, hvis vinden vender..

:)

Den med stødhegnet er skam godt nok... Bare spørg min mand der har tisset på et hegn med strøm i og han fik MEGET ondt et vis sted :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må ikke drille svanen, den kan brække din arm!

Du må ikke holde øjnene åbne, når du nyser, for så kan de springe ud af hovedet på dig.

Du må ikke pille næse, du kan komme til at pille noget af hjernen ud.

Og hvis vi lige går ud over "du må ikke" og ser på andre fantastiske husmorråd, så er der jo også disse:

Revne æbler mod influenza (og endnu værre: Suppe på hønsefødder)

Hvis du har hikke, så drik et glas vand, mens du står på hovedet

Del dette indlæg

Annonce ♥

I england hed det sig man blev blind af at onanere som dreng Hehe..

Den med pillerne og ligge ned, er altså en skrøne. Det der kan sige imod at sluge piller mens du ligger ned er af hensyn til fejlsynkning, men pillerne skal nok nå maven.. hilsen sygeplejersken;)

Den med onani har jeg hørt i en anden version: At man fik behårede hænder af det.

Man må ikke spise æblekernerne, da der kan vokse et træ op ned i maven..

Man må ikke skære ansigt, hvis vinden vender..

:)

Den med stødhegnet er skam godt nok... Bare spørg min mand der har tisset på et hegn med strøm i og han fik MEGET ondt et vis sted :rolleyes

Og den med æblekernerne har jeg også hørt med druesten og vandmelonkerner. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du må ikke drille svanen, den kan brække din arm!

Du må ikke holde øjnene åbne, når du nyser, for så kan de springe ud af hovedet på dig.

Du må ikke pille næse, du kan komme til at pille noget af hjernen ud.

Og hvis vi lige går ud over "du må ikke" og ser på andre fantastiske husmorråd, så er der jo også disse:

Revne æbler mod influenza (og endnu værre: Suppe på hønsefødder)

Hvis du har hikke, så drik et glas vand, mens du står på hovedet

den med svanen er god nok, deres vinger er simpelthen så stærke, at de kan brække en fuldvoksen mands arm

Jeg mener engang at der blev lavet nogle forsøg med om man kunne holde øjnene åbne mens man nøs, så vidt jeg husker er det nærmest umuligt.

Den med næsen hørte jeg også da jeg var lille, og også hikken :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

den med svanen er god nok, deres vinger er simpelthen så stærke, at de kan brække en fuldvoksen mands arm

Jeg mener engang at der blev lavet nogle forsøg med om man kunne holde øjnene åbne mens man nøs, så vidt jeg husker er det nærmest umuligt.

Mythbusters har afprøvet den med, at holde øjnene åbne imens man nyser ;) Tilsidst lykkedes det, den ene, at holde øjnene åbne imens han nøs, og der skete intet :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mand forsøger ellers at lære vennernes drenge at den gule sne smager bedst ;)

Hvor er det da sødt af ham :whistling

Min mor spiste kaninlort som barn, fordi hun fik at vide, at det var lakridser :D Hun havde altid lommerne fyldt med "lakridser" :D

:btopic

Man må ikke gå udenfor, når det er mørkt, for så kommer uglen og henter små børn :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syret med svanen! Har man nogensinde hørt om tilfælde hvor en rent faktisk har gjort det? :o

Og så lige for at prale: JEG kan faktisk nyse med øjnene åbne. :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syret med svanen! Har man nogensinde hørt om tilfælde hvor en rent faktisk har gjort det? :o

Og så lige for at prale: JEG kan faktisk nyse med øjnene åbne. :D

ja der har været få tilfælde hvor det sker, derfor er falck altid lidt øv hvis de skal ud til at svaneredning, da de er så stærke og sure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er der bare kommet mange sjove :D Mange af dem, kan jeg egentligt godt huske, at jeg også har fået fortalt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må ikke have sko på bordet - det giver vist husspetakler

Man må ikke syne hænder - hvorfor ved jeg ikke:)

Hvis man får knive eller sakse i gave skal man "betale" for dem til giveren med mindste mønt - for "sakse og knive kan kærlighed fordrive"

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må ikke have sko på bordet - det giver vist husspetakler

Man må ikke syne hænder - hvorfor ved jeg ikke:)

Hvis man får knive eller sakse i gave skal man "betale" for dem til giveren med mindste mønt - for "sakse og knive kan kærlighed fordrive"

Hvad vil det sige, at syne hænder? :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan huske, at jeg pillede mig selv meget i navlen da jeg var mindre.. Lige indtil min søster sagde til mig, at det måtte man ikke, for så ville navlen rykke sig over i siden.. :unsure

Så stoppede det navlepilleri! - Utrolig så naiv og godtroende man kan være.. :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan huske, at jeg pillede mig selv meget i navlen da jeg var mindre.. Lige indtil min søster sagde til mig, at det måtte man ikke, for så ville navlen rykke sig over i siden.. :unsure

Så stoppede det navlepilleri! - Utrolig så naiv og godtroende man kan være.. :blush

:haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender så versionen der hedder, du må ikke pille i navlen, for så går knuden op, og din røv falder af :balloon

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kender så versionen der hedder, du må ikke pille i navlen, for så går knuden op, og din røv falder af :balloon

:haha Det er god humor :haha

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER