Oprettet July 26, 2011 Jeg er lige kommet hjem fra IKEA uden andet end det jeg tog derud efter. Arh men jeg er da så dygtig ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Arhmen hvor er du dog dyyygtig :D :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Hvor er du dygtig! Det ville jeg ALDRIG kunne have klaret! ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Wow! Dét er noget af en præstation. Tror jeg ikke jeg ville kunne.. :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Ej det er godt nok flot, bare se min babyprojekt tråd og se, hvor meget jeg kom hjem med derude fra i formiddags :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Hvor er du god :respekt Men IKEA uden mig? :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Det vildeste er at vi var 3 tøser afsted og vi havde det allesammen på samme måde :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Hvor er du god :respekt Men IKEA uden mig? :klap Uh ja det var en fejl. Slemme mig :klap Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Uh ja det var en fejl. Slemme mig :klap Godt så :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites