Besvaret November 16, 2010 Herhjemme er det Smilla der hersker. En Maine Coon på 1 år, på billedet er hun dog kun 4 måneder Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Sikke dog en masse dejlige pelsede venner!! :glad Her har vi 1 lille blandingshund, 4 katte, 2 marsvin, 2 kaniner og 2 undulater :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Vi har Mille, som er en lille formel 1 labrador på 28 kilo: Nej hvor hun ligner vores :loveshower Vores er bare 10 kg tungere, uden det kan ses på ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Jep .. Vi har ham her - Basse på ca. 50kg, en blanding mellem Berner Sennen og Collie :) aaiiii hvor sjovt - det ser lidt ud som en berner med et collie hovede :)og så lidt mere fluffy :) han er søøøø :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Vi har både med pels og uden pels. :) De med-pelsede: Albert Charlie Anders Palle Og den ikke særligt pelsede: Jens :) (Og for en god ordens skyld: De pelsede er MEGET adskilt fra Jens og ingen bliver spist af nogen ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Vi har både med pels og uden pels. :) De med-pelsede: Albert Charlie Anders Palle Og den ikke særligt pelsede: Jens Nuuui, han er lækker :loveshower Nu savner jeg helt mine igen :boo :) (Og for en god ordens skyld: De pelsede er MEGET adskilt fra Jens og ingen bliver spist af nogen ;)) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Og den ikke særligt pelsede: Jensmini.JPG Jens Nuuui, han er lækker Nu savner jeg helt mine igen Tak :) Hun (længere historie....) er bare dejlig! :loveshower: Hvilke har du haft? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Det er altså en tråd man bare blir glad af :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Vi har både med pels og uden pels. :) De med-pelsede: Albert Charlie Anders Palle Og den ikke særligt pelsede: Jens :) (Og for en god ordens skyld: De pelsede er MEGET adskilt fra Jens og ingen bliver spist af nogen ;)) ej helt ærlig her gik jeg og troede, at Jens var i stor fare for at blive spist :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 ej helt ærlig her gik jeg og troede, at Jens var i stor fare for at blive spist :lolhit :haha Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Nej hvor hun ligner vores :loveshower Vores er bare 10 kg tungere, uden det kan ses på ham. ja det lagde jeg mærke til. Vores har dog fået flere hvide hår under hagen :) Hun bliver 7 år næste gang :) Din er meget flot synes jeg! ups det var slet ikke din jeg så. Altså mig og navne. Det var Heidis hund og ikke din jeg så. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Ja i fleste har jo nok set møffe men han skal da også med i den her tråd! Vores Leonberger på 6½ år og små 80 kg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Og den ikke særligt pelsede: Jensmini.JPG Jens Nuuui, han er lækker Nu savner jeg helt mine igen Tak :) Hun (længere historie....) er bare dejlig! :loveshower: Hvilke har du haft? 2 rødhalet kongeboa´er (Sega og Atari =hun og han)Billedet er da vi lige har fået dem, 9mdr gamle Sega : Og en kongepython hun, Lady with an attitude. Og så en leguan (Charlie) , Herman og Daisy Nogle af Afkommene , en 5-linet skink et par leopardgekkoer, hvor hunnen lagde æg konstant Og så har vi haft en mindre "rescue" for misligeholdt skægagamer, og så alle Herman og Daisy´s unger :) Så liv og glade dage :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 ja det lagde jeg mærke til. Vores har dog fået flere hvide hår under hagen :) Hun bliver 7 år næste gang :) Din er meget flot synes jeg! ups det var slet ikke din jeg så. Altså mig og navne. Det var Heidis hund og ikke din jeg så. Vores ser jo lige sådan ud, så det kunne nemt være vores :haha Vores bliver også 7 år til april. Kan da lige se om han gider sidder stille, så jeg kan tage et billede af ham. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Vores ser jo lige sådan ud, så det kunne nemt være vores :haha Vores bliver også 7 år til april. Kan da lige se om han gider sidder stille, så jeg kan tage et billede af ham. Tak :) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 2 rødhalet kongeboa´er (Sega og Atari =hun og han)Billedet er da vi lige har fået dem, 9mdr gamle Sega : Og en kongepython hun, Lady with an attitude. Og så en leguan (Charlie) , Herman og Daisy Nogle af Afkommene , en 5-linet skink et par leopardgekkoer, hvor hunnen lagde æg konstant Og så har vi haft en mindre "rescue" for misligeholdt skægagamer, og så alle Herman og Daisy´s unger :) Så liv og glade dage :glad Ej sikke mange fine dyr! Er lidt vild med Herman og Daisy :kuller: Har altid haft en svaghed for skægagamer, men kan altså ikke med det mad, de spiser. :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Ej sikke mange fine dyr! Er lidt vild med Herman og Daisy :kuller: Har altid haft en svaghed for skægagamer, men kan altså ikke med det mad, de spiser. :lol nu bliver jeg jo nysgerrig, hvad spiser de da Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 nu bliver jeg jo nysgerrig, hvad spiser de da Græshopper :puke Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Græshopper :puke ej jeg troede det var meget værrere Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Vi har en stor tyk hankat <3 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Hjemme hos os går der en stor samojedhan. Han er 5 ½ år og fra kennel Cabaka. Vi har desværre ingen hund, men hvis jeg skulle få tid og overskud engang, ville jeg gerne have en Samojede- det er nogle skønne hunde :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Sikke en masse dejlig dyr i har. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Vi har Baloo som er en hvid schæfer, han lige er blevet 7 år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret November 16, 2010 Vi har Baloo som er en hvid schæfer, han lige er blevet 7 år. hvor er han bare lækker! Del dette indlæg Link to post Share on other sites