Iben25

Svømmehallen

7 indlæg i dette emne

Jeg er i 37 uge og har planer om at tage i svømmehalen idag. Men nu er jeg kommet i tanke om at der er noget med man ikke skal gå i svømmehallen så tæt på fødslen. Er der nogle af jer der ved noget om det?

Del dette indlæg

Det er kun hvis slimproppen er gået at du ikke må.. Af hensyn til mulige infektioner..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror også kun det er hvis slimproppen er gået at du ikke må. Jeg synes bare ikke jeg kan læse det nogen steder. Jeg er 38+5 og overvejer også om jeg skal i svømmehallen i løbet af ugen. Umiddelbart er slimproppen ikke gået hos mig endnu og hvis den er har jeg ikke lagt mærke til det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er da et rigtig godt spørgsmål... prøv at ringe til læge eller jordemoder for at være helt sikker :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Man må gå i svømmehallen helt op til fødslen med mindre man ved at slimproppen er gået, vandet siver eller du har fået at vide fra JM / læge at du ikke må.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ved der findes nogle specielle før-fødsels-hold i DGI byens svømmehal. Og det er nemlig tæt på fødslen at man skal melde sig til det. Det var måske noget?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg mener der kun er boblebad/varmtvandsbassiner du skal holde dig fra.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER