Guest

Din yndlingssang

35 indlæg i dette emne

puuuuha ret svært at svare på, da jeg har utrolig mange sange jeg holder af, og så fhænger det helt af humøret, det kan være den ene idag og den anden i morgen.

Men normalt er det følg. artister der bliver sat i cd afspilleren :

Infernal, Robbie Williams, Michael Jackson, Elvis, Lady Gaga, Anastacia, Paramore, Linkin Park osv. :loveshower er nu også ret vild med Josh Groban har bare ikke en eneste af hans cd'er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Uhh... jeg må lige komme med to mere :whistling

Teitur: Josephine (min lillesøster hedder Josephine og så elsker jeg bare Teitur!)

Mike Viola: A way to say Goodbye (han spillede opvarmning til en Tim Christensen-koncert i Vega som jeg havde givet Søren billetter til i fødselsdagsgave for knap 3 år siden. Det er den bedste opvarmningskoncert jeg har været til og under den her sang lykkedes det at spille uden forstærkere og mikrofoner - alle folk var simpelthen musestille. Det var fantastisk!!)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kender slet ikke filmen :blush

Jeg synes bare sangen passede så godt til vores følelser, som vi sad der i flyet :kuller:

Den kroniske uskyld :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var vild med S Club 7, da jeg var teenager, og er faktisk stadig vild med meget af deres musik :)

Bl.a. Two in a million

og ligeledes med Spice girls :blush her er der også flere sange jeg stadig elsker....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den kroniske uskyld :)

Guuuud, er den derfra? Det kan jeg slet ikke huske! Må se den film igen snart. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh, må altså også lige nævne Orbital, nu vi snakker god musik:

(Muligvis det smukkeste nummer, jeg nogensinde har hørt - tror også det ville være supergodt at løbe til. Den er i hvert fald fantastisk at vågne op til)

(Også et MEGET stemningsfuldt og smukt nummer - det skal dog lige have en chance til at "komme igang")

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og så bliver jeg altid i en helt særlig stemning, når jeg hører den smukke musik fra filmen Amelie:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sangene fra Ally McBeal med Vonda Shepard - nøj hvor jeg elskede den cd.

og de gode gamle: Alanis morrisette, shania twain.. og alt det der tøse musik.

Ellers Linkin park, creed, 3 doors down, Jimmi eat world

og så er der denne her sang

...Den minder mig om da jeg var i Australien, for 13år siden med min mor og min lillebror.

vi havde den mest fantastiske ferie.

Idag lytter jeg mest til: Shakira, Lady Gaga, Taylor Swift, Colbie Caillat, Bruno mars,

Paramore, Rihanna, og meget mere.

og for pokker da....

Oasis - Wonderwall.... Det er en klassiker!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var vil med S Club 7, da jeg var teenager, og er faktisk stadig vild med meget af deres musik :)

Bl.a. Two in a million

Ej dem havde jeg da glemt alt om :D

Men dem kunne jeg nu også godt li ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER