Oprettet July 25, 2011 Da jeg klippede hæk for en 14 dags tid siden, gemte der sig en fuglerede med fugl i inde midt i hækken. Reden og grenen, som den var på lod vi blive, så fuglemor kunne ruge sine unger ud, og nu er ungerne ved at være store. Jeg tog lige et par billeder af dem: Igår da jeg talte dem, var der vist 5 stk i den lille rede Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Åhh! :loveshower :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Årh og så vræler jeg :rolleyes Godt I passer på dem :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Nårh :biglove Godt I passer på dem. Min mor har også en rede, som hun går og værner om :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 27, 2011 Så er der flere billeder af reden, men dårligt nyt, for nu er der kun 3 unger i reden: først moren, som sidder og passer på: Og så ungerne under morens numse: Mor og unge ungerne alene: Del dette indlæg Link to post Share on other sites