Oprettet July 25, 2011 5 (3 hanner og 2 hunner) virkelige dejlige hundehvalpe er stadig uden hjem :( kom frisk folkens :) De er 7/8 labrador 1/8 border collie. Send en PM til mig så giver jeg tlf. nummret til min veninde som har dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 NÅRH hvor er de lækre! :loveshower Ærgeligt vi ikke ska have hund lige nu :) Held og lykke med at få dem solgt! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 burde den ikke være under salgsdelen?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Er den lyse ikke den I selv har købt? De er utrolig søde. Men har desværre rigeligt med hund herhjemme :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 25, 2011 Jo den lyse er magen til den vi har købt. Der er flere af dem Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Nåå.. Hvor er de nuttede. :D Desværre kan jeg ikke have hund her.. Men håber I får dem solgt. :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 26, 2011 Det er lidt øv jeg ikke kan overtale manden til flere hunde :( Kunne ellers godt bruge lidt selskab til min gamle vuffer :( Har du evt. en pris på dem? Så skal jeg da lige høre i omgangskredsen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites