Nitzen1987

Amy Winehouse er død - 27 år gammel

20 indlæg i dette emne

Amy Winehouse er død - 27 år gammel. Hvordan vides endnu ikke.

Men det er alment kendt, at hun i en årrække har bevæget sig i narkomiljøet.... Om det er årsagen ved jeg ikke, men det vil vel ikke være den første stjerne, der er død som følge af narkomisbrug...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puh sikke en weekend det er..

Men det er vel en overdosis hun er død af.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puh sikke en weekend det er..

Men det er vel en overdosis hun er død af.

ja det er også min umiddelbare tanke :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ryger jo ind på listen af legender som Janice Joplin, Jim Morrison, Elvis, James Dean, River Phonex (staves), Michael Jackson og ny Amy Winehouse

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trist :( En meget dygtig sanger, der sikkert går over i historien sammen med alle de andre nævnte.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tragisk men med hendes levestil er det ikke underligt men stadig trist :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså noget af en weekend! :unsure Men hendes dødsfald overrasker mig ikke rigtig. Med den livsstil var det vel egentlig bare et spørgsmål om tid..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun ryger jo ind på listen af legender som Janice Joplin, Jim Morrison, Elvis, James Dean, River Phonex (staves), Michael Jackson og ny Amy Winehouse

Ja, hun er nu medlem af Club 27 som består af musikere der døde som 27-årige. Der er ret mange i den klub: http://en.wikipedia.org/wiki/27_Club

Hendes død kommer ikke bag på mig. De sidste mange år har jo nærmest været ét langt selvmordsforsøg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg var og er ikke stor fan af Amy, da nogle live-optagelser med hende, gjorde sit for mig og jeg stoppede med at høre hendes musik.

Jeg vil mene at når man får sådan en chance som Amy har gjort i sin karriere, så brander man det ikke af på stoffer, men derimod synes jeg man skulle gøre sig til et godt forbillede og bruge sin "fornuft".

Derudover deler jeg ikke samme entusiasme og mening som Vanni - jeg vil ikke mene at hun bliver en legende, det skulle lige være for sladderbladendes side.

Jeg synes personligt at det er en fornærmelse at sætte hende på samme piedestal som Elvis, Janice Joplin, Jim Morrison, Michael Jackson osv.

Som er nogle af vor tids største musikere nogensinde!

Amy var en god sangerinde på record og med hjælp fra diverse effekter, som en hver kan være nu om dage, hvor datidens musikere ikke havde behov for brugen af auto-tune.

Dermed siger jeg ikke at jeg ikke synes det er tragisk og at Amy var en stor sangerinde i vor tid og hun vil da blive savnet - der vil være mange agurketider for de forskellige sladderspalter efter hun er væk.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Trist, men ikke overraskende

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var og er ikke stor fan af Amy, da nogle live-optagelser med hende, gjorde sit for mig og jeg stoppede med at høre hendes musik.

Jeg vil mene at når man får sådan en chance som Amy har gjort i sin karriere, så brander man det ikke af på stoffer, men derimod synes jeg man skulle gøre sig til et godt forbillede og bruge sin "fornuft".

Derudover deler jeg ikke samme entusiasme og mening som Vanni - jeg vil ikke mene at hun bliver en legende, det skulle lige være for sladderbladendes side.

Jeg synes personligt at det er en fornærmelse at sætte hende på samme piedestal som Elvis, Janice Joplin, Jim Morrison, Michael Jackson osv.

Som er nogle af vor tids største musikere nogensinde!

Amy var en god sangerinde på record og med hjælp fra diverse effekter, som en hver kan være nu om dage, hvor datidens musikere ikke havde behov for brugen af auto-tune.

Dermed siger jeg ikke at jeg ikke synes det er tragisk og at Amy var en stor sangerinde i vor tid og hun vil da blive savnet - der vil være mange agurketider for de forskellige sladderspalter efter hun er væk.

Absolut enig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var og er ikke stor fan af Amy, da nogle live-optagelser med hende, gjorde sit for mig og jeg stoppede med at høre hendes musik.

Jeg vil mene at når man får sådan en chance som Amy har gjort i sin karriere, så brander man det ikke af på stoffer, men derimod synes jeg man skulle gøre sig til et godt forbillede og bruge sin "fornuft".

Derudover deler jeg ikke samme entusiasme og mening som Vanni - jeg vil ikke mene at hun bliver en legende, det skulle lige være for sladderbladendes side.

Jeg synes personligt at det er en fornærmelse at sætte hende på samme piedestal som Elvis, Janice Joplin, Jim Morrison, Michael Jackson osv.

Som er nogle af vor tids største musikere nogensinde!

Amy var en god sangerinde på record og med hjælp fra diverse effekter, som en hver kan være nu om dage, hvor datidens musikere ikke havde behov for brugen af auto-tune.

Dermed siger jeg ikke at jeg ikke synes det er tragisk og at Amy var en stor sangerinde i vor tid og hun vil da blive savnet - der vil være mange agurketider for de forskellige sladderspalter efter hun er væk.

Her er jeg helt enig :oops

Mener bestemt ikke hun er dårlig, men hun kan slet ikke måles med de kunstnere. Heller ikke selvom hun i PRINCIPPET ville kunne komme under Club-27.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu mener jeg jo lidt med de kunstner, som jeg nævner, at rigtig mange af dem også døde af deres misbrug af den ene eller anden slags.

Og jo jeg synes skisme, at hun var en fantastisk musikker, og havde en måde at røre en på med sine sange og deres tekster...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu brød jeg mig ikke om hende, især ikk eftr jeg så en live koncert med hende, og det overrasker mig bestemt ikke, at hun er død så ung, mange ventede det jo desværre.

men trist hver gang et ungt menneske dør, uanset grunden.

R.I.P. Amy

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var og er ikke stor fan af Amy, da nogle live-optagelser med hende, gjorde sit for mig og jeg stoppede med at høre hendes musik.

Jeg vil mene at når man får sådan en chance som Amy har gjort i sin karriere, så brander man det ikke af på stoffer, men derimod synes jeg man skulle gøre sig til et godt forbillede og bruge sin "fornuft"

Derudover deler jeg ikke samme entusiasme og mening som Vanni - jeg vil ikke mene at hun bliver en legende, det skulle lige være for sladderbladendes side.

Jeg synes personligt at det er en fornærmelse at sætte hende på samme piedestal som Elvis, Janice Joplin, Jim Morrison, Michael Jackson osv.

Som er nogle af vor tids største musikere nogensinde!

Amy var en god sangerinde på record og med hjælp fra diverse effekter, som en hver kan være nu om dage, hvor datidens musikere ikke havde behov for brugen af auto-tune.

Dermed siger jeg ikke at jeg ikke synes det er tragisk og at Amy var en stor sangerinde i vor tid og hun vil da blive savnet - der vil være mange agurketider for de forskellige

sladderspalter efter hun er væk.

Det er altså rigtig godt formuleret og set, det der! ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste jeg umiddelbart kan kæde sammen med Amys død (hvis det skulle være misbrug), skulle være Janice. Hun døde af en overdosis heroin, hvor af Jim er det stadig ukendt, da de ikke fik lavet en obduktion af hans lig.

På wikipedia kan der ses musikere der normalt er inkluderet i Club-27 - klikkelik

Hvor af datidens største musikere er øverst - jeg vil mene Amy er en for stor sangerinde til at være i bunden af listen, men jeg mener dog ikke hun har gjort sig nok bemærket udover på et negativt plan - ja der er Janice og Hendrix som også havde et misbrug, men der skal vi også tænke på at de var store navne i "hippie tiden".

Men at nævne Amy sammen med Elvis og Michael Jackson (som i øvrigt ikke døde af misbrug (medmindre det er ulovligt at tage smertestillende), men af en dum cocktail deres læger gav dem af smertestillende) synes jeg er direkte fornærmende, uanset hvilke sammenhænge man vil kommentere på og husk - dette er blot min mening, ikke ment som et angreb eller anderledes :)

Igen vil jeg pointere at jeg er sikker på at Amy vil blive savnet blandt sine fans og verdenspressen, for hun var jo kendt på et stort omfangende plan og jeg har dyb respekt for hendes musik og hendes minde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den eneste jeg umiddelbart kan kæde sammen med Amys død (hvis det skulle være misbrug), skulle være Janice. Hun døde af en overdosis heroin, hvor af Jim er det stadig ukendt, da de ikke fik lavet en obduktion af hans lig.

På wikipedia kan der ses musikere der normalt er inkluderet i Club-27 - klikkelik

Hvor af datidens største musikere er øverst - jeg vil mene Amy er en for stor sangerinde til at være i bunden af listen, men jeg mener dog ikke hun har gjort sig nok bemærket udover på et negativt plan - ja der er Janice og Hendrix som også havde et misbrug, men der skal vi også tænke på at de var store navne i "hippie tiden".

Men at nævne Amy sammen med Elvis og Michael Jackson (som i øvrigt ikke døde af misbrug (medmindre det er ulovligt at tage smertestillende), men af en dum cocktail deres læger gav dem af smertestillende) synes jeg er direkte fornærmende, uanset hvilke sammenhænge man vil kommentere på og husk - dette er blot min mening, ikke ment som et angreb eller anderledes :)

Igen vil jeg pointere at jeg er sikker på at Amy vil blive savnet blandt sine fans og verdenspressen, for hun var jo kendt på et stort omfangende plan og jeg har dyb respekt for hendes musik og hendes minde.

jeg vil bare lige sige, at nu skal man huske ikke at bruge wikipedia som opslagsværk eller leksikon, da det er et sted, hvor alle kan tilføje, hvad de nu synes, og derfor er det ikke altid det mest faglige svar man finder derinde...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det trist. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER