Oprettet July 23, 2011 Jeg ved jeg er gravid, testede også svagt positivt i onsdags og har ikke kunne teste siden pga jeg er på ferie hos familie. Men i dag da jeg nøs kom der lidt bu i mine trusser :-(håber virkelig ikke graviditeten allerede skal gå til grunde. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Håber jeg heller ikke for dig :goodluck :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Jeg krydser for dig og sender en masse kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 :goodluck :goodluck Håber det bedste for dig Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Jeg krydser fingre for, at spiren bliver. Men jeg er nødt til at spørge - du skriver, der kom lidt bu? Mener du blod, eller hvad? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Krydser fingre.. Håber ikke det er noget alvorligt :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 23, 2011 Til parcelhus: nej det var bare en smule brundt udflåd. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 Jeg håber, at alt er iorden og krydser fingre :goodluck :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 24, 2011 Der har ikke været mere, så håber virkelig. Del dette indlæg Link to post Share on other sites