Guest

Bomber i oslo

57 indlæg i dette emne

har i hørt det? 6 er kommet til skade, igen ved så meget endnu

Del dette indlæg

Jeg synes lige pludselig disse angreb lige meget, hvem der står bag kommer lidt for tæt på

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sad lige og så nyhederne, syntes sgu det er skrammende det kommer så tæt på...

Del dette indlæg

Annonce ♥

sidste nyt er at 1 er blevet dræbt - hvor er det frygtelig

Del dette indlæg

Annonce ♥

:o ej hvor skrækkeligt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg synes lige pludselig disse angreb lige meget, hvem der står bag kommer lidt for tæt på

Nu ved man jo endnu ikke, om det er angreb eller det er en gaseksplosion...

Men frygteligt er det for den/dem, der har mistet livet og er kommet til skade...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved man jo endnu ikke, om det er angreb eller det er en gaseksplosion...

Men frygteligt er det for den/dem, der har mistet livet og er kommet til skade...

de sagde da i nyhederne på tv2, at det var bomber, og de regnede med at det var en bilbombe, og at Norge jo efterhånden havde en del fjender, fordi de deltager i de forskellige krige (i Libyen, Afganistan og Irak) samt deres holdning til tegninger, som vores muhammedtegninger, som de har udgivet bøger med osv

Del dette indlæg

Annonce ♥

de betegner det som et terrorangreb :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

de sagde da i nyhederne på tv2, at det var bomber, og de regnede med at det var en bilbombe, og at Norge jo efterhånden havde en del fjender, fordi de deltager i de forskellige krige (i Libyen, Afganistan og Irak) samt deres holdning til tegninger, som vores muhammedtegninger, som de har udgivet bøger med osv

Det havde jeg ikke hørt!

Håber de tager fejl og at det er gas - kan ikke have den terror! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det havde jeg ikke hørt!

Håber de tager fejl og at det er gas - kan ikke have den terror! :(

det er frygteligt hvis det er terror, og jeg må indrømme, at jeg synes det kommer tæt på nu, når det sker i Norge.

Men det er jo flere ministerer, som er blevet ramt :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu skriver de på tv2, at der kommer en ekstra nyhedudsendelse pga bomben i Oslo, for nu er de oppe på 7 dræbte, og skud ved socialdemokraternes ungdomsfest...

uhhh jeg synes altså det er uhyggeligt

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes det er ganske færdeligt det i Oslo lige nu :( Synes det kommer lidt for tæt på DK :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er simpelthen skrækkeligt... efter hvad jeg kunne høre taler om op til 10 dræbte på øen :( Og der er en dansk DSU'er deroppe....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er simpelthen skrækkeligt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er skrækkeligt! Vi har et dansk/norsk vennepar, han og ungerne er i DK lige nu, men hun er i Norge fordi hun skal arbejde. Hun er normalt ALDRIG i Oslo, men i dag skulle hun ind og hente en veninde. Hun var et par gader fra eksplosionen og blev 'blæst' i jorden. Hun slap med et par skræmmer og et par ødelagte bukser. Puha så synes jeg virkelig det kommer tæt på, når nogen jeg har kær kommer til skade ved sådan noget! :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er skrækkeligt! Vi har et dansk/norsk vennepar, han og ungerne er i DK lige nu, men hun er i Norge fordi hun skal arbejde. Hun er normalt ALDRIG i Oslo, men i dag skulle hun ind og hente en veninde. Hun var et par gader fra eksplosionen og blev 'blæst' i jorden. Hun slap med et par skræmmer og et par ødelagte bukser. Puha så synes jeg virkelig det kommer tæt på, når nogen jeg har kær kommer til skade ved sådan noget! :(

Åhh nej da :( Godt der ikke skete mere med hende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åhh nej da :( Godt der ikke skete mere med hende

Ja det er jeg virkelig os glad for! Havde sagt til hende hun skulle blive i DK men hun skulle jo hjem på arbejde

Del dette indlæg

Annonce ♥

Som en skrev inde på madambk, så håber jeg også, at det "bare" er en sindsforvirret ecxentriker, som står bag. tør ikke tænke på, hvis det handler om terror med baggrund af religion og race...

Og følelsen er lidt som om Danmark er ramt, når det er så tætte nabolande som vores skandinaviske venner Norge ( og Sverige)

Del dette indlæg

Annonce ♥

BT skriver, at en terrorgruppe har taget ansvar for bomben. Om det passer ved jeg ikke. Er fra mobil, så kan ikke lige linke, men det er samme gruppe som stod bag Stockholm i december :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

BT skriver, at en terrorgruppe har taget ansvar for bomben. Om det passer ved jeg ikke. Er fra mobil, så kan ikke lige linke, men det er samme gruppe som stod bag Stockholm i december :(

Det nævnte de også i nyhederne på tv2, men sagde også at politiet ikke var sikre på om det er rigtigt. Nu vil de i hvertfald undersøge sagen...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha har i hørt at mindst 80 blev dræbt på øen... De var jo kun børn mange af dem lyder det til... Ej hvor er det da sørgeligt. Tænker på de pårørende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Puha har i hørt at mindst 80 blev dræbt på øen... De var jo kun børn mange af dem lyder det til... Ej hvor er det da sørgeligt. Tænker på de pårørende

Ja jeg læste det godt lige på BT :( 13-14 årige de fleste af dem :( Nøj hvor er det skrækkeligt :( Men jeg kan ikke rigtig finde ud af om det på øen hænger sammen med bomben, eller om det bare er et tilfælde :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

så skrækkeligt, har fulgt med siden igår :boo :boo

tanker til hele Norge, pårørende og efterladte

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes skud skudepisoden er 100 x værre end bombe! Det er fandme personligt, når man går ind, kalder på folk, for så at plaffe dem ned! Tør slet ikke tænke på hvad jeg har lyst til at gøre ved sådan en mand! At skyde børn! Føj man er et kæmpesvin! Og så er jeg sådan set ligeglad med hvad hans "undskyldning" er! :angry

Tankerne går til alle de pårørende :boo

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER